امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۷ تعداد بازدید: ۸۴
print

نماینده ولی‌فقیه در لرستان از آیت‌الله شاهرخی عیادت کرد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با حضور در بیمارستان قم از آیت‌الله شاهرخی نماینده سابق لرستان در مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضور در بیمارستان قم از آیت الله سید محمد نقی شاهرخی نماینده سابق لرستان در مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

وی در این دیدار در گفتگو با همراهان و کادر پزشکی بیمارستان جویای احوال آیت الله شاهرخی شد واز نزدیک در جریان روند درمانی نماینده سابق لرستان در مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.

آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین برای سلامتی و شفای آیت الله شاهرخی دعا و ابراز امیدواری کرد که ضمن بهبودی کامل، ایشان همچون گذشته منشا آثار و برکات باشند.

بنابراین گزارش، آیت الله سید محمد نقی شاهرخی نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری هفته گذشته به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان قم بستری شد. وی در حال حاضر در «آی سی یو» یکی از بیمارستان های قم بستری است.

آیت الله شاهرخی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مسئولیت های مختلفی از جمله امام جمعه خرم آباد، نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده لرستان در سومین و چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا مانند تایلند، میانمار، بنگلادش، سریلانکا، هند، عضو مجمع جهانی اهل البیت(ع)، عضو مجمع تقریب مذاهب و ... در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.