امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۸/۱۳ تعداد بازدید: ۱۷۳
print

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان ایران پرچمدار مبارزه با استکبارجهانی مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه ملت ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی هستند، گفت: مردم همچنان پای انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در سخنانی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان روز مقابله جبهه مستضعفین در برابر جبهه استکبار جهانی است، اظهار داشت: خوشبختانه ۴۰ سال بوده که مردم ایستادگی و مقاومت خود را در برابر ظلم و ستم هایی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا انجام داده ثابت کرده اند.

وی، بیان داشت: پیام راهپیمایی امروز مردم غیور ایران اسلامی این بوده که ما ۴۰ سال ایستاده ایم و در آینده هم خواهیم ایستاد و از آرمان های انقلاب، شهدا و امام شهیدان دفاع خواهیم کرد و همچنان پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه این مخالفت، مبارزه و مقابله با استکبار جهانی به دلیل رفتارهای غلط غرب نسبت به مردم ایران است، گفت: کودتای ۲۸ مرداد، حمایت های پی در پی آمریکا از رژیم شاهنشاهی، کودتای نوژه، تحریم های اقتصادی، به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای و دهها پرونده جنایتی آمریکا علیه ملت ایران موجب شده که مردم نسبت به آمریکا تنفر داشته باشند و شعار «مرگ بر آمریکا» را پرشور تر و با شعور تر از گذشته چهلمین سال انقلاب به نمایش بگذارند.

آیت الله میرعمادی، تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان که ۱۳ آبان را آغار مرحله دوم تحریم اقتصادی قرار داده اند، مردم پرخروش تر به میدان آمدند و انزجار خود را از آنها اعلام کردند.

وی بیان داشت: مردم در این راهپیمایی اعلام کردند که پای انقلاب ایستاده اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.