امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ تعداد بازدید: ۹۲
print

نماینده ولی‌فقیه در لرستان شهادت سردار «قاسم سلیمانی»را تسلیت گفت

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پیامی، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الا سلام سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳ احزاب﴾

فیض عظمای شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است، که شهدای گرانقدر با عبور از این گذر گاه درخشان، جاودانه باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و با نثار خون خود، درخت تنومند این انقلاب و نظام را آبیاری می‌نمایند و راه شجاعت و مردانگی را به ما می‌آموزند.

این نه اولین و نه آخرین باری است که مجاهدان در راه حق هدف تیر خشم و دشمنی از سوی جنایتکاران قرار می‌گیرند، بلکه این راه پر افتخاری است که در امتداد خط سرخ حسینی جریان دارد.

شهید والا مقام سردار سلیمانی همانند دیگر رزمندگان مجاهد و شهیدان در راه حق از روزی که قدم در این عرصه نهادند همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا بر روی دست داشتند و در آخر به پاداش عظیم خود رسیدند.

دشمنان و سردمداران ظلم بدانند، گرچه سربازی فداکار و مجاهدی سرافراز را به شهادت رساندند، اما این راه، با صلابت و اقتدار و استقامت همچنان ادامه خواهد داشت و ملت مؤمن ما را راسخ‌تر و آشتی ناپذیرتر و مقاوم‌تر می‌سازد و با این جنایت‌ها روز به روز نفرت ملت ایران از آنان بیشتر خواهد شد و خون پاک شهدا آنان را روسیاه خواهد کرد.

اینجانب با کمال تأثر و تأسف شهادت این بنده برگزیده خدا، سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، که همراه با جمعی از یارانش، مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند را به حضرت ولیعصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و به فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» و همه هم رزمان و یاران دفاع مقدس و نیروهای نظامی و انتظامی، خصوصاً سپاه جان بر کف، و آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم این شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم خواستارم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.