امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ تعداد بازدید: ۹۰
print

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضرورت ارتقای سرمایه‌گذاری در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت ارتقای سرمایه گذاری در این استان، گفت: اقدامات، رایزنی‌ها و برنامه‌ها در این حوزه باید چندین برابر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز شنبه در بازدید از چند واحد اقتصادی خرم آباد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی بخش خصوصی و همچنین دولت برای اجرا و احیای طرح‌های اقتصادی، اظهار داشت: البته در برخی از مجموعه‌های اقتصادی، مشکلاتی مانند کل کشور وجود دارد که می‌طلبد رفع شوند.

ضرورت ارتقای سرمایه‌گذاری در لرستان

وی با تاکید بر اینکه برخی از این مشکلات با تلاش مجموعه مدیریت این صنایع و همچنین همکاری دولت در استان رفع شده و برخی نیز در حال رفع هستند، عنوان کرد: لرستان در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و… ظرفیت بالایی دارد و با برنامه ریزی و تدبیر می‌توان این ظرفیت‌ها را مورد استفاده قرار داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تصریح کرد: نیاز بوده که سرمایه‌های بیشتری را در استان محیا کنیم، باید در استان سرمایه گذاری بیشتری از سوی بخش خصوصی و همچنین بخش دولتی و عمومی صورت گیرد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه باید تلاش شود که رفت و آمد مسئولان حوزه اقتصادی، وزیران و کارشناسان در استان بیشتر شود، گفت: همچنین همه ما در بیرون از استان باید فعالیت‌های بیشتری را انجام دهیم، رایزنی، مذاکره و گفت و گو برای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی داشته باشیم تا بتوانیم از سرمایه گذاری‌های دولتی و غیر دولتی استفاده کنیم.

وی با اشاره به بازدید از کشت و صنعت خرم آباد، بیان داشت: می‌توان چندین کشت و صنعت با این ظرفیت در چندین نقطه استان ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه امیدواریم با همدلی، امید، انرژی، ابتکار همراه با تجربه، دلسوزی و نگاه به درون کشور، آینده بهتری را رقم بزنیم، تصریح کرد: می‌طلبد که در این حوزه پیگیری بیشتری داشته باشیم.

دشمنان معیشت و اقتصاد مردم را هدف قرار داده‌اند

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی هستیم و وزارت خزانه داری آمریکای جنایتکار، مرکز فرماندهی جنگ دشمنان است، گفت: دشمنان معیشت و اقتصاد مردم را هدف قرار داده اند.

وی، عنوان کرد: در این راستا باید صد چندان فعالیت داشته باشیم، فعالیت‌ها باید مضاعف شود، صنایع را حفظ کنیم، طرح‌های توسعه صنایع را اجرایی کنیم و موانع را در این حوزه رفع کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به لرستان، بیان داشت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری و همچنین قول وزیر صنعت برای ایجاد گشایش در صنایع مشکل دار، امید می‌رود که صنعت استان حفظ و توسعه یابد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به فعالیت بنیاد برکت در لرستان، گفت: بنیاد برکت قول داده است که زمینه برای ایجاد اشتغال در استان را فراهم کند، تسهیلات لازم را در اختیار افراد جویای کار قرار دهد و قدم‌های رو به جلویی در استان برداشته شود.

وی، گفت: به آینده ما امیدواریم و خواهیم توانست با کمک الهی گام‌های خوبی را در استان برداریم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.