امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ تعداد بازدید: ۸۶
print

نماینده ولی‎فقیه در لرستان قلعه«فلک الافلاک»گنجینه ثروت لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه قلعه «فلک الافلاک» گنجینه ثروت لرستان است، گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری، اشتغال و تولید را رونق می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی که به دعوت کارکنان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان در جمع کارکنان این اداره کل حضور یافت، پس از اقامه نماز ظهر و جلسه تفسیر قرآن، نکاتی را در خصوص ظرفیت های بزرگ گردشگری لرستان بیان کرد.

آیت الله میرعمادی به ظرفیت های بزرگ تاریخی و گردشگری استان اشاره کرد و قلعه فلک الافلاک را گنجینه ثروت لرستان برشمرد و گفت: باید با فراهم کردن زیرساخت ها، شاهد تحولی عظیم و چشمگیر در رونق گردشگری لرستان باشیم.

امام جمعه خرم آباد وجود طبیعت زیبا و بکر لرستان از جمله آبشارها، ارتفاعات بکر و دیدنی، پل های تاریخی کم نظیر و چهارفصل بودن استان لرستان را نعمت خدادادی برشمرد که نمونه آن در سایر نقاط کشور و دنیا وجود ندارد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه برای معرفی لرستان باید از نیروهای خوش سلیقه، خوش ذوق و اهل ابتکار و خلاقیت استفاده شود، افزود: اگر ظرفیت های استان لرستان به نحو مطلوب معرفی شود، رونق تولید و اشتغال را در استان به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنین ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های مدون و خلاقیت های جدید شاهد افزایش حضور گردشگران در این دیار باشیم و استان لرستان از معبر گردشگری به یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور تبدیل شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.