امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۶ تعداد بازدید: ۷۴
print

نماینده ولی فقیه و استاندار درگذشت«آیت الله میانجی»را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان در پیام مشترکی درگذشت« آیت الله میانجی» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیام مشترکی درگذشت آیت الله «میانجی» نماینده سابق ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: ارتحال عالم جلیل القدر و روحانی وارسته حضرت آیت الله سید کاظم حسینی میانجی نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد موجب تاثر و اندوه شد.

آن عالم ربانی که از سوی امام خمینی(ره) به عنوان نماینده ولی فقیه در لرستان منصوب شد و سالیان متمادی در این استان ولایتمدار منشاء آثار و برکات فراوان بوده و با زهد و تقوا مامن و پناهگاه مردم و با خطابه مردم و روشنگری در ترویج فرهنگ و معارف دین مبین اسلام و در جهت حمایت از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب مدظله العالی تلاش و کوشش کردند.

بدون تردید زحمات خالصانه این سید بزرگوار در ذهن و خاطر مردم قدرشناس استان لرستان برای همیشه باقی و در نزد خدای متعال ماجور است.

اینجانبان مصیبت درگذشت این عالم زاهد و عارف را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مردم ولایت مدار استان لرستان به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال غفران و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می نمائیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.