امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۷/۷ تعداد بازدید: ۵۲۱
print

وصیت‌نامه شهدا باید به شکل کاربردی در دانشگاه‌ها تدریس شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: وصیت نامه شهدا باید به شکل کاربردی در دانشگاهها تدریس شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد روشنی ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت دفاع مقدس با عنوان «یاران بی ادعا» اظهار داشت: در دفاع مقدس خیرات و برکات زیادی نصیب کشور شد.

وی با اشاره به سخن امام راحل که جنگ نعمت است، گفت: نعمت های فراوانی را دفاع مقدس برای ما رقم زد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان داشت: جنگ سرمایه عظیمی بود و برکاتی را به دنبال داشت که چشم طمع دشمنان کشور را کوتاه کرد.

روشنی گفت: بعد از دفاع مقدس هیچ کشوری در ذهنش نمی گنجید که تجربه جنگ با ایران را دوباره تکرار کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس همه افراد از قشرهای متفاوت از قبیل روحانیت، دانشجوهای برتر، نخبگان و ... شهادت را انتخاب کردند، تصریح کرد: این افراد عاشق شهادت بودند و با چشم باز این راه را انتخاب می کردند.

وی با بیان اینکه زندگی رزمندگان ما سراسر از درس شهادت است، اظهار داشت: شهدا در بین ما حضور دارند و نیت های ما را می خوانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در بخش دیگری از سخنان خود وصیت نامه شهید مجتبی آدینه وند را قرائت کرد و بیان داشت: باید در دانشگاه ها به شکل کاربردی وصیت نامه شهدا تدریس شود تا این امر موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه شود.

روشنی گفت: وصیت نامه و زندگی نامه شهیدان باید به عنوان یک فرهنگ به نسل های بعد انتقال پیدا کند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.