امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۳۰ تعداد بازدید: ۱۵۵
print

کشف دو میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در لرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف دو میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این استان خبر داد.

سرهنگ علی  احمدی تبار صبح چهارشنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که افرادی با تصرف اراضی ملی اطراف شهرستان خرم آباد، اقدام به زیر کشت بردن آنها کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی لرستان قرار گرفت.

تصرف ۱۵ هزار متر اراضی ملی

وی  افزود: پس از انجام تحقیقات و احراز صحت موضوع، ماموران به همراه نماینده منابع طبیعی استان در محل های اعلامی حضور یافته و مشخص شد اشخاصی با تخریب اشجار و تصرف مقدار  ۱۵ هزار و ۸۰۰ متر از اراضی منطقه اقدام به زیر کشت بردن آنها کرده اند.

احمدی تبار  در ادامه بیان کرد: با دستگیری دو نفر متخلف، در بازجویی به عمل آمده به جرم ارتکابی خود مبنی بر تصرف اراضی ملی اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که  متهمان  در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند، تصریح کرد: حکم خلع ید و رفع تصرف اراضی مذکور توسط مقام قضائی صادر و اجرا شد.

وی در ادامه به شهروندان توصیه کرد: اراضی ملی متعلق به بیت المال و سرمایه مملکت است، لذا در صورت مشاهده هرگونه تصرف و مالکیت غیر قانونی سریع موضوع را از طریق ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی و دست سودجویان از اموال بیت المال کوتاه شود.

کشف ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق

سرهنگ احمدی تبار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مقادیری سیگار قاچاق به وسیله یک نفر با کامیون ایسوزو از استان های جنوبی کشور به استان‌های همجوار ، ماموران انتظامی پاسگاه «چنار» دوره چگنی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در عوارضی اندیمشک - خرم آباد، مستقر شده و با مشاهده ایسوزو آن را توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: در بازرسی از خودروی یاد شده دو میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

احمدی تبار با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، گفت: کارشناسان ارزش سیگارهای مکشوفه را سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.