امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۷/۹ تعداد بازدید: ۱۳۲
print

برخورد قاطع با کسانی که امنیت را به خطر می اندازند

دادستان تهران گفت: رویکرد ما بر خورد قاطع با کسانی است که امنیت را به خطر می‌اندازند و در این راستا به‌ پلیس اجازه برخورد داده شده و دستور قضایی به پلیس داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی القاصی مهر دادستان تهران در حاشیه طرح رعد ۲۹ که امروز در پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد با بیان اینکه با افرادی که امنیت عمومی را به خطر می‌اندارد برخورد قاطع خواهد شد، اظهار داشت: در مجموعه دادستانی تهران نگاه ویژه‌ای به قرارهای تامین بازداشت موقت می‌شود.

وی ادامه داد: در دادسراها شعب ویژه برای اینگونه پرونده‌ها پیش بینی شده و ما بر اجرای حکمی که دادگاه صادر می‌کند، نظارت خواهیم کرد.

القاصی مهر اضافه کرد: رویکرد ما بر خورد قاطع با کسانی است که امنیت را به خطر می‌اندازند و در این راستا به‌ پلیس اجازه برخورد داده شده و دستور قضایی به پلیس داده شده است.

دادستان تهران خاطرنشان مرد: مردم مطمئن باشند اجرای مجازات به طور کامل اجرا می‌شود و اموال مالباختگان به آن‌ها باز می‌گردد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.