امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ تعداد بازدید: ۷۰
print

جام جهانی فرصت طلایی برای دفاع از اعتبار کشتی ایران است

ملی پوش تیم کشتی ایران گفت: رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ فرصتی طلایی برای دفاع از اعتبار کشتی جمهوری اسلامی ایران است.

یدالله محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات جام جهانی کشتی بکار خواهم گرفت و امید داریم که عنوان شایسته‌ای را برای ایران عزیز کسب کنیم.

ملی‌پوش کرمانشاهی سنگین وزن ایران، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ را عرصه مبارزه برترین‌ها و کشتی‌گیران برند جهان دانست و افزود: این رقابت‌ها فرصتی ارزشمند برای کسب تجربه و نشان دادن توانایی و قدرت کشتی‌گیران ایران به جهان است.

وی در ادامه بیان کرد: با همه وجود تلاش می‌کنم تا با کسب نتیجه و عنوان شایسته سربلندی کشورمان را رقم بزنیم و از اعتبار کشتی ایران دفاع کنیم.

محبی تیم‌های کشتی روسیه، آذربایجان، گرجستان و آمریکا را رقبای ایران برای قهرمانی در جام جهانی کشتی اعلام کرد و گفت: در این مسابقات قدرت کشتی ایران نشان خواهیم داد.

 ملی پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی ایران افزود: به یاری خداوند و تلاش آزادکاران تیم ملی جمهوری اسلامی ایران امیدواریم قهرمانی تیم کشورمان تکرار و موجبات شادی هموطنان فراهم شود.

گفتنی است؛ مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ طی روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه به میزبانی کرمانشاه انجام خواهد شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.