امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۳ تعداد بازدید: ۱۷
print

حزب الله تلاش برای حمله به مسجدالحرام را محکوم کرد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تلاش برای حمله به مسجدالحرام را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تلاش برای حمله به مسجدالحرام در مکه مکرمه توسط گروه های تکفیری و تروریستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تلاش برای هدف قرار دادن مسجدالحرام، مقدس ترین مکان دنیا در ماه مبارک رمضان بیانگر تفکرات جنایتکارانه گروه های تکفیری و تروریستی است و این موضوع نشان می دهد که این گروهها حرمت مکان و زمان مقدس را نگه نمی دارند.

در ادامه بیانیه گفته شده است: این گروه ها هیچ ارزشی برای میراث انسانی و مقدسات دینی قائل نیستند و جنایات وحشتناک آنها که با استناد به فتواهای فتنه انگیز و گمراه کننده انجام می شود، همه نژادها و عقیده ها را در برمی گیرد. لذا چنین جنایاتی از سوی گروه های تکفیری تروریستی باید در سطح جهان محکوم شود.

در پایان بیانیه از اندیشمندان و علما خواسته شده است در برابر عقاید و تفکرات ویران کننده گروه های تکفیری و تروریستی ایستادگی کنند.

روز جمعه وزارت کشور عربستان از خنثی کردن یک عملیات تروریستی در مسجد الحرام خبر داد. بر اساس این بیانیه چند مجموعه تروریستی که در مکه و جده مستقر شده بودند به دنبال حمله به مسجد الحرام بودند که ضمن متلاشی شدن این گروه نیروهای وزارت کشور عربستان ۵ عضو این باند را دستگیر کرده اند که یک زن در میان آنها نیز حضور دارد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.