امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۳ تعداد بازدید: ۱۹
print

حضور مسئولان در راهپیمایی روز قدس استان‌ها چهره‌ها چه گفتند؟

راهپیمایی روز قدس در استان‌های مختلف کشور علاوه بر حضور باشکوه مردم میزبان برخی مسئولان ملی هم بود، چهره‌هایی که حضور ملت را ستودند.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: استان‌های مختلف کشور امروز در صفوف به‌هم‌پیوسته مردم در راهپیمایی روز قدس شاهد حضور برخی مسئولان بود، در استان تهران نیز بسیاری از مسئولان ارشد ملی از جمله رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان تهرانی حضور یافتند.

اما استان‌های دیگر کشور هم شاهد حضور پررنگ مسئولان، مراجع تقلید و چهره‌های سیاسی در راهپیمایی امروز بود که بخش‌هایی از مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های برخی از این مسئولان در زیر می‌آید.

آیت‌الله جنتی: قدرت حضور ملت در راهپیمایی روز قدس از موشک‌ها بیشتر است

آیت‌الله احمد جنتی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفتگو با خبرنگاران از حضور باشکوه مردم در این حماسه ملی قدردانی کرد و گفت: باید قدردان این مردم همیشه حاضر در صحنه بود.

وی تأکید کرد: ملت ایران با حضور حماسی در راهپیمایی نشان داد که از تهدیدهای پوشالی آمریکا هراس ندارد.

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی معتقد است که قدرت حضور ملت در راهپیمایی روز قدس از قدرت موشک‌ها بیشتر است چرا که ملت وحدت خود را به نمایش می‌گذارد.

آیت‌الله جنتی تصریح کرد: موشک‌های سپاه پاسداران اول به قلب آمریکا و اسرائیل خورد و بعد در پیشانی داعشی‌ها فرود آمد.

وی افزود: ملت ایران با حضور در این راهپیمایی به صهیونیست‌ها این پیام را دادند که عمر آن‌ها به پایان رسیده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و امیدواریم با ظهور امام عصر(عج) پیروزی مردم فسلطین را در قدس جشن بگیریم.

آیت‌الله جوادی آملی: حملات موشکی به داعش قدرت اسلام را نشان داد

آیت‌الله جوادی آملی مرجع عالی‌قدر جهان تشیع در حاشیه شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسلمین جهان و مؤمنین ایران به‌خوبی قدر ماه مبارک رمضان را دانستند، از خداوند موفقیت و رسیدن این مردم عزیز به معارف قرآن و عترت را خواستارم.

وی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان مشترک گرچه به نام امریکا، اسرائیل و داعش هستند اما آل سعود و برخی کشورهای دیگر هم جزو یاران آن‌ها هستند و ملت مسلمان و غیور ایران اسلامی، بلکه جهان اسلام، باید دشمن‌شناس بوده و از برکت قرآن و عترت، عدل را احیاء کرده و ظلم را از بین ببرند، تا گوش‌های آن‌هایی که با استکبارها همکاری می‌کنند، بشنود و بیدار شوند.

آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش، گفت: حق‌شناسی از ایران مقتدر اسلامی و این فرزندان دارم، این قدرت اسلامی است که توانست این تروریسم را از بین برده و با موشک قدرت خود را نشان دهد.

وی اضافه کرد: این‌ها همه به برکت وحدت اسلامی و وحدت جهان اسلام است، پاسداشت خون‌های پاک شهدا و صیانت از راه امام راحل است، من از تمام عزیزان که با ارسال موشک توانستند قدرت ایران اسلامی را حفظ کنند، حق‌شناسی کرده و برای آن‌ها دعا می‌کنم و امیدوارم این کشور بپا خاسته موفق شود و انقلاب را حفظ کرده و در اختیار حضرت ولی‌عصر(عج) قرار دهد و از شما قدرشناسی می‌کنم.

حجت‌الاسلام رئیسی: مسئله فلسطین فقط حمایت از یک قطعه خاک نیست

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر جمعه در جمع  راهپیمایان روز جهانی قدس در قم اظهار کرد: حدود ۷۰ سال از اشغال سرزمین فلسطین می‌گذرد. در این دهه‌ها امپراطوری جهنمی که خود را از نیل تا فرات می‌دید نگاهش به عربستان و حجاز نگاه خیبر بود.

وی گفت: غرب، آسیا و شمال آفریقا و منطقه را ناامن کرده بود. بسیاری از زنان و کودکان و مردان و جوانان را کشتند و بسیاری را به اسارت بردند. خانه و کاشانه مردم فلسطین را بر سر آنها خراب کردند و ظلم وصف ناشدنی بر مردم این منطقه کردند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: مستکبران عالم از این گروه صهیونیسم اشغالگر باتمام قوا و امکانات و ظرفیت حمایت کردند. در سازمان ملل تمامی قطعنامه‌های پیشنهادی حمایت از مردم فلسطین را وتو کردند.

وی تأکید کرد: ظلم و جنایتی که بر مردم منطقه و فلسطین رفت را کمتر می‌توان به تصویر کشید و با قلم و بیان آنها را ترسیم کرد.

حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: صهیونیست‌ها فساد بسیاری در این منطقه برپا کرده و مستکبران عالم از آنها حمایت معنوی و مادی کردند و به هر شکل ممکن این رژیم جعلی و پوشالی را سرپا نگه داشتند.

وی با بیان اینکه تلاش آنها این بود که این جریان باطل و فاسق تمام عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی منطقه را در اختیار بگیرد، افزود: مسئله فلسطین فقط حمایت از یک قطعه خاک نیست بلکه آزمایشگاه تعهد بشریت به آرمان‌های اخلاقی و انسانی و الهی است.

آیت‌الله مکارم شیرازی: استمرار راهپیمایی روز قدس باعث سرنگونی رژیم صهیونیستی می‌شود

آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی که بخشی از مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قم را طی کرد، در گفتگو با خبرنگاران حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را مسئله بااهمیتی دانست که باید موردتوجه قرار گیرد.

این مرجع تقلید تأکید کرد: استمرار این راهپیمایی موجب آزادی فلسطین و سرنگونی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت ستوده‌ای برخوردار است و آثار و برکات زیادی در عرصه داخلی و بین‌المللی خواهد داشت.

وی معتقد است که پیام این حرکت در داخل وحدت، انسجام و همدلی و در خارج از کشور پیام آزادی فلسطین و سرنگونی رژیم صهیونیستی را به همراه دارد.

آیت الله نوری همدانی: راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به استکبار است

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در قم،‌ در جمع خبرنگاران این روز را یکی از نتایج انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ما هر سال شاهدیم که روز قدس پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پیام‌هایی که این روز می‌تواند در عرصه‌های داخلی و خارجی برای کشور داشته باشد، عنوان کرد: وحدت، انسجام و همدلی از جمله پیام‌های داخلی برای ما است.

مبارزه صددرصد ایران با استکبار و ظلم ستیزی هم از جمله پیام‌های راهپیمایی روز قدس در عرصه خارجی استاین استاد سطوح عالی حوزه در ادامه افزود: مبارزه صددرصد ایران با استکبار و ظلم ستیزی هم از جمله پیام‌های راهپیمایی روز قدس در عرصه خارجی است.

وی تأکید کرد: دل بستن به استکبار و تکیه بر قدرت آنها چیزی جز سرنگونی را به دنبال ندارد و همه باید بدانند ما باید بر داشته‌های خودمان تکیه کنیم و بر این اساس روز قدس باید هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

آیت الله نوری همدانی حضور در راهپیمایی روز قدس را ضروری دانست و ابراز داشت: حضور پرشور مردم در این مراسم سیلی محکمی برای استکبار جهانی و از جملهرژیم اشغالگر قدس است.

آیت الله سعیدی: ترس همیشگی رژیم صهیونیستی از روز قدس

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر سال روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس پیام همدلی، وحدت و انسجام مردم است.

امام جمعه قم در ادامه پیام دندان شکن به رژیم اسرائیل و حمایت از فلسطین را از دیگر اهداف راهپیمایی روز قدس عنوان کرد و گفت: مشت‌های گره کرده ملت ایران و دیگر ملت‌های آزادی خواه در این روز موجب ترس رژیم صهیونیستی است و روز قدس روزی است که اسرائیل غاصب همیشه از آن وحشت دارد.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس به معنای دفاع از اسلام است

آیت الله سید احمد علم الهدی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: روز قدس روز دفاع و مقابله جبهه اسلام با  کفر جهانی است.

وی افزود: امروز، روز بیداری همه مسلمانان دنیا است چراکه دشمنان با هم متحد شده اند تا اسلام را از بین ببرند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: همه افرادی که در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می‌کنند در جبهه دفاع از اسلام حضور دارند.

آیت الله اراکی: روز قدس تجلی برائت مردم از فرمانروایان غیرالهی و استکبارجهانی است

آیت الله محسن اراکی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اراک همزمان با روز قدس اظهار داشت: امروز اقتدار ما به این است که حاکمیت را از آن خدا می دانیم و سپاهیان و نظامیان و بسیجیان ما لشگر و فرمانبران خدا هستند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ابراز داشت: کسانی که می خواهند به انقلاب و دین و ملت و کشور ما صدمه بزنند می خواهند این گوهر الهی را از دست ما بگیرند و به آنچه که ما به آن افتخار می کنیم و قدرت خود را از آن به دست می اوریم که همان فرمانبری از خدا است، آسیب بزنند.

آیت الله اراکی گفت: مردم نقش مهمی در این حاکمیت الهی دارند، فرمانروایی از آن خدا است و اگر مردم فرمانبری نکنند و فرمان خدا بر جامعه اطاعت نشود نمی توان نام آن را جامعه الهی گذاشت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: آنچه در قدس و فلسطین و یمن و سوریه و عراق از کشتارها و پدیده های تروریستی و ظالمانه می گذرد، ناشی از وجود فرمانروایان غیرالهی و تسلط آنها بر مردم است.

آیت الله اراکی اضافه کرد: امروز انتظار امام زمان کشیدن و منتظر بودن به معنای آن است که زمینه را برای پذیرش فرمانروایی الهی امام زمان(عج) فراهم کرده و جامعه جهانی را نیز برای این مهم آماده کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: همین راهپیمایی روز قدس تجلی اعلام آمادگی مردم برای پذیرش فرمانروایی الهی است و مهمترین چیزی که در این جمع عظیم اعلام می کنیم این که جان ما برای تحقق فرمان رهبری آماده است.

سرلشکر رحیم صفوی: ضرورت قطع ارتباط کشورهای اسلامی با اسرائیل

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی ظهر امروز جمعه در مراسم روز قدس تبریز با بیان اینکه آمریکا پل ارتباطی صهیونیست‌ها با آل سعود است، گفت: پس از شکست‌ های پیاپی عربستان سعودی‌ ارتباط خود با اسرئیل را علنی کرده‌ است.

امروز عربستان درحال کشاندن جنگ به ایران است اما باید گفت که این خیال را به گور خواهند بردوی با بیان اینکه عربستان دلیل شکست خود را در یمن و منطقه از ایران می‌داند، ادامه داد: امروز عربستان درحال کشاندن جنگ به ایران است اما باید گفت که این خیال را به گور خواهند برد.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه موشک ‌های حزب‌ الله آماده‌ شلیک به سمت اسرائیل است، گفت: راه‌ حل مقابله با نقشه‌های آمریکا و اسرائیل قطع ارتباط کشورهای اسلامی با صهیونیست ‌ها است.

مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه ترامپ یک تاجر است و به فکرجیب خود است، گفت: توطئه قطع ارتباط با قطر هم بعد از سفر ترامپ ایجاد شد.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه کرانه‌ باختری باید برای دفاع از امنیت و حقوق خود مسلح شود، افزود: راهبرد بعدی بازگشت تمام آورگان فلسطینی و برگزاری رفراندوم برای تشکیل حکومت دموکراتیک است.

آیت الله سعیدی: توطئه های فرهنگی از مهمترین اهداف دشمن برای ضربه زدن به اسلام است

آیت الله علی سعیدی ظهر جمعه در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شهرکرد با اشاره به اینکه توطئه های فرهنگی از مهمترین اهداف دشمن برای ضربه زدن به اسلام است، اظهار داشت: دشمن تمام اهداف خود را به کار گرفته است که تا از وحدت و یکپارچگی مسلمانان جلوگیری کند.

وی اظهار داشت: دشمن از وحدت و یکپارچی مسامانان هراس دارد و تلاش دارد که با توطئه ها و فتنه های مختلف بین مسلمانان جدایی و تفرقه ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تشکیل رژیم اشغالگر قدس توسط دشمن با هدف رسیدن به منافع خود در منطقه و دستیابی به سرزمین های نیل تا فرات انجام شده است.

آیت‌الله مهمان‌نواز: روز قدس موعد نمایش وحدت و انسجام اسلامی است

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجتماع امت مسلمان در روز قدس، قدرت پوشالی استکبار و صهیونیسم را به سخره گرفت و پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد.

آیت‌الله مهمان‌نواز افزود: امروز مردم مسلمان جهان با مشت‌های گره‌کرده خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور هرساله مردم در روز قدس نشان‌دهنده این است که تا آزادی قدس از دست اسراییل از پا نمی‌نشینند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز مردم ایران نشان دادند که باعلاقه به‌نظام، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: توجه مردم به رهنمودهای باارزش مقام معظم رهبری نشان‌دهنده حمایت همه‌جانبه از انقلاب اسلامی است.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه: استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته همواره با ملت ایران دشمنی کرده است

دریادار علی فدوی، ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین طی سخنانی با اشاره به دشمنی های دیرینه استکبار جهانی به سرکردگی امریکا با ملت ایران، گفت:قریب از ۴۰سال از انقلاب اسلامی می گذرد و این دشمن‌ی ها ازهمان اوایل انقلاب بود.

وی افزود: هیچگاه نبوده که انقلاب اسلامی از اقدام علیه جمهوری اسلامی فارغ شود و همواره اقداماتی علیه این نظام صورت می گرفته است، اما آمریکایی ها فهمیدند انقلاب اسلامی مستحکم ایستاده است.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد: قدس روز تقابل امت اسلام با نظام سلطه است

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس که پیش از ظهر جمعه در مصلی نماز جمعه کرج برگزار شد، بابیان اینکه روز قدس روز حیات مجدد ملت اسلام، روز تقابل امت اسلام با نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، اظهار کرد: امید است در آینده نزدیک با امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیت‌المقدس نماز جمعه و روز قدس را گرامی داریم.

وی با تأکید بر اینکه در آیات قرآن کریم خداوند انسان را مورد خطاب قرار داده است، افزود: خدا از انسان خواسته اهل صبر باشند.

ابو ترابی فرد با اعلام اینکه انسان‌ها باید در تمام امور فردی خویش اهل صبر و شکیبایی باشند، تصریح کرد: روزه و ماه رمضان مدرسه تربیت‌کننده انسان صابر است، با خروج از ماه رمضان باید صبر انسان افزایش پیدا کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره نهم خاطرنشان کرد: باید در برابر هوا و هوس صبور بود و در مقام بندگی خدا از مرتبه صبر بالاتری برخوردار باشیم، خداوند در کنار این صبر، صبر جمعی را مورد تأکید خود قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی با صبر فردی به قدرت دست پیدا نمی‌کند لذا صبر جمعی از اهمیت بالایی در این بخش برخوردار است، تصریح کرد: تشکیل صفوف نماز جمعه، حضور در راهپیمایی روز قدس و پای صندوق‌های رأی اقتدار کشور را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه صبر جمعی جامعه را در مسیر عزت پیش می‌برد، یادآور شد: اهل ایمان باید کاستی‌های صبر  فردی خود را در صبر جمعی جبران کنند.

آیت الله کعبی: راه آزادی قدس از مسیر غرش موشک های سپاه می گذرد

آیت الله عباس کعبی در سخنرانی مراسم روز قدس اهواز اظهار کرد: هر حرکتی که باعث عصبانیت دشمن شود، یک موفقیت و عمل صالح است و درود بر امام راحل که با انتخاب روز قدس به عنوان روز بین المللی انقلاب اسلامی هم برای آزادسازی قدس و جهت دهی به آزادی فلسطین عمل کرد و هم برای ظهور امام عصر (عج) بسترسازی کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره اعلام کرده اند با هر کسی که برای آزادی قدس حرکت کند، از لحاظ نظامی، دیپلماسی و یا مالی حمایت می کنیم و ملت ایران اگر چه کشورهای مرتجع عربی به آرمان فلسطین خیانت کردند اما در مقابل، آمریکا و انگلیس خبیث و دولت های حامی رژیم صهیونیستی برای محو اسرائیل جنایتکار از صحفه روزگار در صحنه حاضر هستند.

آیت الله کعبی گفت: خائنان دیگر به آرمان فلسطین، روشنفکرنمایان غرب و جهان اسلام هستند و این غرب زده ها همواره به ملت ها، استقلال و آزادی ملت ها خیانت کردند و در تعارف بین منافع ملی و هویت ملی، همواره منافع ملی را با دلبستگی به غرب جستجو و به هویت ملی و برخواسته از اسلام خود پشت می کنند. خائنان به آرمان فلسطین در دوران ما روشنفکران غرب زده ای هستند که آمریکا می خواهد شبکه لیبرال را از دل آنها راه بیندازد و دشمن در جمهوری اسلامی نیز از طریق نفوذ و جا دادن به این شبکه دارند با ملت و آرمان های آنان و هویت انقلابی ملت مقابله می کنند.

نقوی حسینی: سلطه‌گران نسل‌کُش ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند

سید حسین نقوی حسینی در مراسم راهپیمایی امروز روز جهانی قدس در کرمانشاه اظهار داشت: چشمتان و گوشتان به زبان مقام معظم رهبری باشد به بیان ایشان، در دنیای امروز رهبر ایران انقلابی را سکان داری می کند که تعجب همه آنها را می انگیزد. با تجربه سی سال کار سیاسی به شما عرض می کنم چیزهایی که مقام معظم رهبری در خشت خام می بیند بنده تحصیل کرده دکتری علم سیاست در آینه نمی بینم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر تمام امور اشراف کامل دارد توطئه های دشمن را قبل از همه می شناسد حتی اتفاقات داخل کشورهای دیگر، نمونه آن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا اغلب جریانات داخل کشور کلینتون را پیروز میدان می دانستند اما حضرت آقا ده روز قبل از انتخابات اشاره فرمودند پس اعتماد کامل داشته باشید و محکم پشت سر رهبری حرکت کنید که سکانداری انقلاب در شرایط فعلی حساس  است.

نقوی گفت: سال ۱۹۴۸ وقتی قدرت های سلطه گر متجاوز آدم کش و نسل کش که ما را متهم به عدم رعایت حقوق بشر می کنند کسانیکه از بشریت بویی نبردند ما را تحریم می کنند به جهت حقوق بشر که خود آنها بویی از بشریت نبردند ۱۵۰ هزار نفر در هیروشیما و ناکازاکی توسط ایران کشته شدند؟ ما ۱۵۰ هزار نفر را کشتیم و یکجا خاکستر کردیم؟ یا آمریکا کرد، چند صد هزار نفر در اسلام قتل عام شدند زن و کودک و دختر و پسر امروز جلوی چشم ملت های جهان به خاک و خون کشیده می شود ما ضد حقوق بشریم؟  گوانتانامو مال کیست؟ این قدرت های  زورگو که در جنگ جهانی دوم به خاطر سلطه گری و تجاوزگری  میلیون ها نفر را کشتند مگر ما در جنگ جهانی نقش داشتیم؟

سعید جلیلی: اسرائیل ببر کاغذی است/ سایه تهدید را توان موشکی رفع می کند

سعید جلیلی  ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد:بیش از ۷۰ سال است جهان درگیر مناسبات ظالمانه ای است که چند قدرت بزرگ برای جهان تعریف کرده اند و انحصارهایی را برای خود ایجاد کردند.

وی افزود: به صراحت اعلام کردند چند قدرت می توانند امتیازاتی داشته باشند که دیگران نباید داشته باشند و معتقد هستند باید آنها در خصوص اتفاقات جهان نظر بدهند و اقدامات مخالف نظر آنها «وتو» می شود.

جلیلی بیان کرد: در معاهده هسته ای به صراحت اعلام شده چند قدرت بزرگ می توانند سلاح هسته ای داشته باشند و دیگران نمی توانند و وقتی سوال می کنید چرا می گویند زور ما بیشتر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در این شرایط حدود ۶۰ سال پیش رژیمی نامشروع متولد می شود که حاصل انحصارات جهانی توسط برخی کشورها است و بر همین مبنا به روند تجاوز و اشغال مشروعیت می بخشد.

اسرائیل امروز ببر کاغذی است و دیگر کار از جنگ ۳۳ روزه گذشته و حزب الله لبنان در یک روز پاسخ اسرائیل را می دهد وی افزود: وقتی نقشه فلسطین را می بینیم متوجه می شویم هر چند وقت یکبار رژیم صهیونیستی بخش دیگری از فلسطین را اشغال می کند زیرا آن را حق خود می داند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: کسانی که امروز مدافع حقوق بشر هستند به صراحت از کشورهایی حمایت می کنند که بیشترین جنایات را علیه بشریت داشته اند و از یک طرف به مردم جهان ظلم می کنند و از سوی دم از دموکراسی می زنند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط است که  لزوم شکل گیری جمهوری اسلامی خود را نشان می دهد و در حالی که همه دنیا دست به دست هم دادند تا از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت های این کشور جلوگیری کنند، به یاری خداوند نه تنها ایران بلکه جنوب لبنان نیز از دست استکبار جهانی رهایی یافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اسرائیل امروز ببر کاغذی است و دیگر کار از جنگ ۳۳ روزه گذشته و حزب الله لبنان در یک روز پاسخ اسرائیل را می دهد و آنها نیز عقب نشینی می کنند.

مقدم فر: دستاوردهای شلیک موشک‌ها بزرگتر از انتقام است

حمیدرضا مقدم فر ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در کرمان با اشاره به اینکه  امروز همه روزه دارانی که در روز قدس کردند مجاهد هستند، اظهار داشت: فلسفه روز قدس حمایت  از مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمان است.

وی افزود: حمایت از قدس ریشه در آموزه های دینی و اسلام ناب محمدی (ص) دارد و فطرت الهی و عواطف ما این اجازه را نمی دهد در برابر ظلم و جنایت بر علیه مردم فلسطین سکوت کنیم.

مقدم فر عنوان کرد: قبله اول مسلمانان توسط بدترین انسان ها اشغال و غضب شده است و امروز دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک چهره دیگر دارد و مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با کل استکبار جهانی است.

مشاورفرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به نماد و مظهر سلطه و استکبار جهانی تبدیل شده است.

سردار جوانی: دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هراس دارند

سردار یدالله جوانی امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایی روز قدس در ایلام اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مظلوم و حقیقت و آرمان اصلی امروز رهایی قدس شریف است.

وی افزود: همه سردمداران رژیم صهیونیستی و تحلیلگران دنیا فروپاشی اسرائیل را جدی می دانند لذا این رژیم دیگر به فکر توسعه نیست بلکه به فکر ابقای خود است و این در حالی بوده که قبل از پیروزی انقلاب به فکر تسخیر نیل تا فرآت بود.

سردار جوانی بیان داشت: شکست جنگ های غزه و ۳۳ روزه مهر تاییدی بر شکست سیاست های اسرائیل در منطقه است.

وی افزود: این مهم نشات گرفته از حمایت مسلمانان به خصوص جمهوری اسلامی از ملت مظلوم فلسطین و نیز شکل گیری جریان های مقاومت در مقابل جریان سازش در منطقه است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه حضور مردم در روز قدس آثار و برکات فراوانی دارد و دشمنان از این حضور نگران اند، گفت: با اطمینان خاطر می توان گفت اگر انقلاب اسلامی پدید نمی‌آمد و جمهوری اسلامی شکل می‌گرفت و روز قدس به وجود نمی‌آمد امروز شاهد حضور صهیونیزم بین الملل در منطقه بودیم.

مصلحی: صهیونسیم در حال پیگیری اهداف نژاد پرستانه است

حیدر مصلحی پیش از ظهر جمعه در مراسم راهپیمائی روز قدس در اصفهان اظهار داشت: امروز وارد صدمین سالی می شویم که اعلامیه بالفور توسط روباه پیر انگلیس ایجاد برای رژیم صهیونیستی صادر شد.

وی ادامه داد: در مقطعی دنیای اسلام از انسجام ویژه برخوردار بود و این اتحاد و انسجام وضعیت نا امید کننده ای را برای استکبار و صهیوونیست ها ایجاد کرد به همین دلیل استکبار و سه سرویس اطلاعاتی ای از حدود ۲۰ سال پیش برنامه ریزی کردند تا مسئله قدس را از متن زندگی مسلمانان به حاشیه ببرند و در این راه سران خود فروخته برخی کشورهای اسلامی را نیز با خود همراه کردند.

وزیر سابق اطلاعات افزود: یهود صهیونیسم در طول تاریخ بشر در عرصه‌های مختلف در به انحراف کشیدن بشریت برای اهداف نژاد پرستانه اقدامات سنگین داشته است.

حجت الاسلام حاجی صادقی: موشک‌های سپاه عظمت ایران را نشان داد/ هدف ما نابودی اسرائیل است

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان اینکه با پیروزی انقلاب، بیداری ملت ها و انتفاضه به جای سازش ها شکل می گیرد، ملت های مسلمان با جرات و قدرت مقابل رژیم اشغالگر ایستادند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب، سنگ در دست بچه فلسطینی ها به موشک تبدیل می شود، انقلاب اسلامی ایران سنگ ها را به موشک های دقیق زنی تبدیل کرده که هیچ گنبد آهنی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر اینکه امروز وضعیت به گونه ای است که رژیمی که شعار نیل تا فرات را می داد می گوید چه کنم که نابود نشوم، افزود: کار معجزه آسای امام راحل بود که نگذاشت مسئله فلسطین هرگز فراموش شود، امروز مردم این حضور را دارند تا ثابت کنند وفادار به اسلام و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی: صهیونیسم عصاره تفکر استکباری

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی ظهر آدینه در سخنرانی راهپیمایی روز قدس سمنان ضمن بیان اینکه امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت و مبارزه با استکبار است، بیان کرد: نابودی اسراییل صرف مسائل سیاسی نیست بلکه یک راهبرد قرآنی الهی است که در زمره آرمان‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: روز قدس نماد ایستادگی مردم مسلمان و آزادیخواه ایران اسلامی در برابر کفر و ظلمی است که از سوی صهیونیست‌ها به مردم روا می‌شود لیکن باید گفت انگیزه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: روز قدس ابتکار امام خمینی(ره) است که امروز با گذشته نزدیک به سه دهه از آن نه‌تنها فراموش نشده بلکه دستاوردهای این ابتکار به فرای مرزهای ایران اسلامی نیز رسیده است تا جایی که دشمنان اسلام و بدخواهان انقلاب اسلامی نیز به قدرت این ابتکار و ایدئولوژی اذعان کرده‌اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.