امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ تعداد بازدید: ۱۷۷
print

راهپیمایی حمایت از اقتدارنظام درسراسر ایران

مردم ایران اسلامی امروز بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی سراسری ضمن حمایت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار، اعلام کردند که حامی پاسداران وطن هستند و خواهند بود.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: راهپیمایی اعلام انزجار از سیاست‌های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه و جهان و همچنین تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و شهیدان انقلاب و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در شهرها و روستاهای مختلف کشورمان باشکوه خاصی برگزار شد.

 

مشروح گزارش مهر از استان‌های مختلف کشور را می‌خوانید.


خروش نصف جهان در حمایت از اقتدار و صلابت ایران اسلامی

نصف جهانی‌ها با خروش انقلابی خود در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس و مطیع امر رهبریم با آرمان‌های شهدا، انقلاب و نظام تجدید بیعت کردند.

مردم اصفهان با در دست داشتن تصاویر و پلاکاردهایی در حمایت از راه سردار شهید سرلشکر سلیمانی مبنی بر اینکه «سری به نیزه بلند است تا نشان بدهد که درس کرب و بلا بی‌گمان مذاکره نیست» و «لال شود زبانی که بعد از سردار سلیمانی دم از مذاکره بزند» و شعارهایی دراین‌ارتباط نفرت خود را از مذاکره ذلیلانه با دشمنان ابراز و اعلام کردند که راه مقاومتی که سردار سلیمانی در جهان بنا نهاد تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.


راهپیمایی دفاع از سپاه پاسداران و اقتدار ملی در تبریز برگزار شد

ظهر امروز جمعه بعد از برگزاری نماز جمعه در تبریز مردم ولایی این شهر در دفاع از سپاه پاسداران راهپیمایی کردند. حضور پرشور و باصلابت مردم انقلابی تبریز در این راهپیمایی یکی از نکات جالب‌توجه بود.

این راهپیمایی باهدف محکومیت جنایات آمریکا و حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح به‌خصوص سپاه پاسداران در پاسخ سخت به ارتش تروریستی آمریکا و همدردی با خانواده‌های داغ‌دیده سانحه هوایی در نقاط مختلف آذربایجان شرقی برگزار شد.

در تبریز نیز مردم بعد از نماز جمعه از سه‌راه طالقانی به‌طرف میدان ساعت راهپیمایی کردند.


راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام اسلامی در استان تهران برگزار شد

امروز راهپیمایی برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌صورت سراسری و هم‌زمان بعد از نماز جمعه در نزدیک به ۴۰ نقطه استان تهران برگزار شد.

امت مؤمن و ولایی شهریار در یک حرکت مردمی برای حمایت از اقدام شجاعانه سپاه در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا به خیابان‌ها آمدند.

یکی از راهپیمایان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما برای پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدیم، تا نشان دهیم، از سربازان مدافع وطن در تقابل با دشمنان کینه‌توز حمایت می‌کنیم و مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای مسلح را قدر می‌دانیم.

وی که جوانی ۲۵ ساله بود، اضافه کرد: امروز حضور مثال‌زدنی و حماسی مردم در این راهپیمایی نشان داد، که مردم بیش‌ازپیش قدردان حافظان امنیت کشور هستند.

در شهر قدس نیز مردم انقلابی این شهرستان به میدان آمدند، تا با خانواده‌های داغدار هواپیمای مسافربری «تهران- کی‌اف» ابراز همدردی و هتاکی‌های بی‌شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس را تقبیح کنند.

امروز فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»،و «مرگ بر اسرائیل»، «منافق بداند خون سردار می‌ماند» در محکومیت جنایات غربی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شیطنت‌های اخیر در برخی اقدامات ساختار شکنانه در شهر قدس سر داده شد.

مشروح گزارش را اینجا بخوانید.


مردم خوزستان در حمایت از اقتدار کشور راهپیمایی کردند

مردم شهرهای مختلف استان خوزستان، پس از اقامه نماز باشکوه جمعه با راهپیمایی گسترده ضمن حمایت از اقتدار کشورمان، جنایت‌ها و گزافه‌گویی‌های آمریکا و استکبار جهانی را محکوم کردند.

مردم انقلابی خوزستان در این راهپیمایی‌های گسترده با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» توطئه‌های دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را محکوم کردند. مردم انقلابی استان خوزستان همچنین از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل کردند.

مردم بصیر اهواز پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی از مصلی مهدیه امام خمینی تا چهارراه آبادان حمایت خود را از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مردم سمنان در مصلای امام خمینی (ره) با حمل شعارنوشته‌هایی از تمثال امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهید سپهبد سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت یاد شهدا را گرامی داشتند.

شعار «من یک سپاهی‌ام»، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم شاهرود نیز پس از نماز جمعه در حالی طنین‌انداز شد که حضور پرشور جوانان، طلاب و روحانیان، کسبه، دانشجویان و دانشگاهیان، بسیجیان و نیروهای مسلح، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و … از نکات قابل‌توجه این راهپیمایی بود.

از دامغان نیز خبر می‌رسد مردم در سراسر مسیر مصلای این شهر شعارهای ضد استکباری سر داده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌مثابه خط قرمز مردم دیار صددروازه یادکردند.

راهپیمایی مشابهی نیز بیرون مسجد جامع میامی برگزار شد همچنین مردم سرخه، آرادان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد، دیباج و بسطام، رویان و بی ارجمند و امیریه، گرمسار و آرادان و ایوان کی برگزار شد تا استان سمنان بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کند.

در شاهرود همچنین پیش‌ازاین راهپیمایی، پویش قربانی دام و اهدای گوشت آن به نیازمندان برای سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح برگزار شد، قرار است گوشت حاصل از این قربانی‌ها بین نیازمندان توزیع شود.

امروز بار دیگر مردم استان سمنان با خروشی انقلابی نشان دادند که آماده نبرد با استکبار جهانی هستند استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل که دیگر به این نتیجه رسیده‌اند که منطقه خاورمیانه جایگاهشان نیست و تصمیمات مردم کشورهای مسلمان منطقه باید به دست خودشان گرفته شود.

آمریکایی که نشان داده با اعمال تروریستی خود عامل ناآرامی‌ها در منطقه است ناآرامی‌هایی که در دهه‌های اخیر، خون هزاران بی‌گناه را بر زمین ریخته است.

امروز ایادی کفر و استکبار با دیدن حضور پرشور مردم استان سمنان و دیگر نقاط ایران اسلامی و همچنین شنیدن خطبه‌های باصلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی یک‌بار دیگر از پیشبرد سیاست‌هایشان ناامید شدند و این شور انقلابی مردم ولایتمدار و شهیدپرور بود که آنها را به این نتیجه رساند.


اعلام حمایت شیرازی‌ها از سپاه پاسداران / فریاد مرگ بر آمریکا طنین انداخت

راهپیمایی سراسری ملت در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار در شیراز پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

این راهپیمایی سراسری در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه‌توز کشور است.

راهپیمایان ضمن پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران خاصّه سپاه مقتدر و محکوم کردن موج‌سواری رذیلانه سردمداران آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن، با خانواده‌های داغدار حوادث اخیر ابراز همدردی کردند.

این مراسم در شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه از بست شهید آیت‌الله دستغیب (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) به سمت چهارراه پیروزی برگزار شد.


حمایت قاطعانه کرمانشاهی‌ها از مواضع مقتدرانه کشور

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار کرمانشاه هم پس از اقامه نماز دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه این هفته با راهپیمایی پرشور، حمایت خود را از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

مردم سینه ستبر ایران اسلامی با حضور پرصلابت خود از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کردند و با این کار به دشمنان این مرز و بوم که به جدایی مردم از نظام دل بسته بودند اعلام کردند که حاضرند با خون خود از این نظام مقدس و آرمان‌های والای آن دفاع کنند.

همچنین در این راهپیمایی مردم با دستنوشته‌هایی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی شیطان بزرگ حمایت کردند و از این اقتدارآفرینی نیروهای ارزشی و مردمی قدردانی کردند.

مردم با شعارهای «سانحه هوایی، عزای هر ایرانی» با خانواده‌های داغدار سانحه هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی ابراز و اعلام همدردی کردند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «حافظ انقلاب ماست، سپاه پاسداران»، «حافظ خاک ایران سپاه پاسداران»، «سپاه پاسداران، حامی مستضعفان» و «سپاه انقلابی تشکر تشکر» از دیگر شعارهای مردم ولایتمدار کرمانشاه در این راهپیمایی بود.

همچنین در پایان این راهپیمایی بیانیه ۵ بندی در حمایت از مواضع مقتدرانه کشور در برابر جهان استکبار و وقایع اخیر کشور قرائت شد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مردم مؤمن و خداجوی شهر رشت بعد از اقامه نماز جمعه این هفته این شهر همگان با سایر شهرهای کشور و استان گیلان با حضور در راهپیمایی، حمایت خود از اقدام موشکی سپاه علیه آمریکا و همدردی با جانباختگان حادثه هواپیمای اعلام کردند.

مردم شهرهای مختلف استان گیلان امروز همگام با سایر نقاط کشور بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی حمایت از سپاه و همدردی با جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی حضور یافتند.

مردم دیار گیل و دیلم و میرزا کوچک جنگلی و عالمان بزرگ جهان اسلام همانند آیت الله بهجت فومنی همانند همیشه که در صحنه‌های حساس پشتیبانی خود از انقلاب، نظام و رهبری را اعلام می‌کردند این بار نیز با حضور پرشور و حماسی، حمایت خود از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه آمریکا و همچنین همدردی با خانواده جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی را اعلام کردند.

حاضران در این راهپیمایی با تأکید بر حمایت همه جانبه از اقدام موشکی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر منافق» انزجار خود را از توطئه دشمنان برای خدشه دار کردن چهره و جایگاه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران را اعلام کردند.

امیر یکی از جوانان حاضر در این راهپیمایی با تأکید بر حمایت خود از سپاه پاسداران، به خبرنگار مهر گفت: دشمن و همه ایادی آن بدانند جوانان ایران هیچگاه خدمات و زحمات و فداکاری‌های نیروهای مسلح خود به ویژه سپاه را از یاد نمی‌بردند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با توجه به شکست سنگین از سپاهیان به دنبال تخریب چهره آنها است، تأکید کرد: دشمن بداند ملت ایران بصیر و آگاه است و اجازه هتک حرمتی به این نیروهای عزیز و فداکار را به هیچکس نه خارجی‌ها و نه داخلی‌ها نخواهند داد.

امیر با اشاره به بی احترامی به عکس سردار رشید اسلام حاج قاسم سلمیانی توسط عده‌ای نادان، گفت: همه فریب خوردگان داخلی باید بدانند که امنیت خود و خانواده‌های خود را مرهون رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی و سپاه هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی همان‌هایی بودند که در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم و شهدای مقاومت حضور یافتند و آن صحنه‌های بی نظیر و تکرار نشدنی را در پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشتند این عده قلیل فریب خورده هرگز ملت ایران نبوده و تنها به دنبال فرصت برای رسیدن به منافع خود و اربابانشان هستند که راه به جایی نمی‌برند چون جوانان ایران اسلامی بیدارند و راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهند.


مردم گلستان در حمایت از اقتدار و صلابت نظام راهپیمایی کردند

مردم ولایتمدار گلستان بعد از اقامه نماز دشمن شکن عبادی و سیاسی جمعه در راستای حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر آمریکای جنایتکار راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی در گرگان از مصلی وحدت انجام و مردم تا چهارراه شهدا تظاهرات کردند. آنها با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر انگلیس و غیره خشم و انزجار خود را نسبت به توطئه‌های دشمنان نشان دادند.

سایر شهرهای استان هم شاهد حضور حماسی مردم در راه پاسداشت از عزت و اقتدار کشور بود که به برکت خود شهیدان ایجاد شده است.

گلستانی‌ها ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین، هتاکی‌های بی شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس را محکوم کردند.


راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از اقتدار و صلابت نظام برگزار شد

راهپیمایی پرشور مردم ولایتمدار مازندران در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب بعد از اقامه نمازجمعه در مناطق مختلف استان برگزار شد.

در این راهپیمایی باشکوه که در شهرستان‌های مختلف استان مازندران، برپا شده است، شرکت کنندگان از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان حمایت کردند. آنان ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار سانحه هواپیمای مسافربری «تهران- کی‌اف»، هتاکی‌های بی شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس را محکوم کردند.

همچنین راهپیمایان، با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»،و «مرگ بر اسرائیل»، جنایت آمریکا و مدعیان حقوق بشر را در به شهادت رساندن سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شیطنت‌های اخیر و اقدامات ساختار شکنانه آنان محکوم کردند.

مردم ولایتمدار مازندران ضمن حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و نیز همدردی با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمایی مسافری اوکراینی، عنوان کردند در مقابل دشمن مشترک و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواهند ایستاد.

این راهپیمایی پرشور بعد از اقامه نمازجمعه در ۲۲ شهرستان و شهرها و بخش‌های تابعه استان برگزار شد.


راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام در کرمان برگزار شد

راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام در برابر آمریکای جنایتکار با حضور گسترده مردم بعد از برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در کرمان برگزار شد.

مردم با حضور در این راهپیمایی؛ ولایتمداری و حمایت و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران را به جهانیان نشان دادند.

این راهپیمایی با حضور گسترده مردم از مصلی امام علی (ع) تا میدان بسیج شهر کرمان برگزار شد.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است» از جمله شعارهایی بود که راهپیمایان در این آئین سر دادند و بار دیگر انزجار خود از اقدامات آمریکای جنایتکار را اعلام کردند.

امروز راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام در سراسر استان کرمان همزمان با سایر مناطق کشور بعد از اقامه آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار شد.


کردستانی‌ها در حمایت از اقتدار و صلابت نظام سنگ تمام گذاشتند

ظهر امروز جمعه و بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام اسلامی در شهرهای مختلف استان کردستان برگزار شد.

در این راهپیمایی‌ها که با حضور نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد بار دیگر راهپیمایی کنندگان حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی و همچنین نیروهای نظامی و امنیتی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

مردم نمازگزار سنندج بعد از اقامه نماز جمعه در مسجد جامع این شهر با طی مسیر خیابان حضرت امام خمینی (ره) به سمت میدان انقلاب بار دیگر حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در شهرهای مختلف استان کردستان نیز مردم نمازگزار با طی مسیرها و معابر مختلف و با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم کردن اقدامات دشمنان نظام و انقلاب به ویژه آمریکای جنایتکار بر حمایت از فرزندان ملت در نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی تاکید کردند.

در این راهپیمایی مردم حاضر با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر بر مقابله قاطع با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن تاکید کردند.


راهپیمایی حمایت از صلابت نظام اسلامی در سرزمین آفتاب برگزار شد

امروز مردم سرزمین آفتاب، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی روز جمعه، در حمایت از صلابت و اقتدار نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار راهپیمایی کردند. براساس این گزارش، امروز مردم استان مرکزی همچون سایر نقاط ایران اسلامی، با مشت‌های گره کرده به نشانه اتحاد و انسجام و مخالفت با دشمنان و بدخواهان نظام، در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

اهالی سرزمین آفتاب، با حضور در این راهپیمایی؛ ولایتمداری و حمایت و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران را بار دیگربه جهانیان نشان دادند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است» از جمله شعارهایی بود که راهپیمایان سرزمین آفتاب در این آئین سر دادند و انزجار خود از اقدامات استکبار جهانی و صهیونیسم را اعلام کردند.


مردم زاهدان حمایت خود از اقتدار و صلابت نظام اسلامی را اعلام کردند

مردم زاهدان امروز بعد از نماز جمعه یک بار دیگر در یک حرکت مردمی برای حمایت از اقدامات شجاعانه سپاه پاسداران در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا به خیابان‌ها آمدند تا علاوه بر حمایت از سپاه پاسداران انزجار خود را از آمریکای جنایتکار یک بار دیگر اعلام کنند.

مردم بصیر و انقلاب شهر زاهدان ظهر امروز با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «ما همه پاسداریم» یک بار دیگر انزجار خود را از اقدامات دولت آمریکا و استکبار جهانی و حمایتشان از سپاه پاسداران را به دنیا اعلام کردند.

این مراسم در زاهدان، پایتخت وحدت ایران اسلامی پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از درب مصلی قدس این شهر به سمت خیابان آزادی برگزار شد.


حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی حمایت از سپاه

مردم شهرکرد با وجود سردی هوا با حضور پر شور خود بار دیگر وحدت و همدلی خود به جهانیان اثبات کردند و حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند. مردم ولایتمدار شهرکرد پس از اقامه نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی این شهر در راهپیمایی حمایت از سپاه و همدردی با جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی حضور باشکوهی را به نمایش گذاشتند.

مردم نمازگزار با حضور در خیابان شریعتی شهرکرد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و. … جنایت دشمن از جمله به شهادت رساندن سردار سلیمانی و توطئه‌های مختلف را محکوم کردند.

مردم مسیر مصلی بزرگ امام خمینی تا چهار راه برق شهرکرد را راهپیمایی کردند. مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن عکس‌های سردار حاج قاسم سلیمانی و پلاکاردهای مرگ بر آمریکا حمایت خود را از سپاه نشان دادند.


مردم یزد در «حمایت از اقتدار نظام» راهپیمایی کردند

مردم یزد امروز بعد از اقامه نمازجمعه، از مسجد ملااسماعیل تا میدان امیرچخماق راهپیمایی و از اقتدار نظام اسلامی و سپاه پاسداران حمایت کردند.

یزدی‌ها با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار شهید سلیمانی و سردار حاجی زاده، اعلام کردند که تا آخرین نفس پای نظام اسلامی، انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد دشمنان با توطئه‌های کور خود به تضعیف نظام، رهبری و سپاه پاسداران بپردازند.

مردم یزد در پایان این راهپیمایی گسترده، پنج بند قطعنامه سراسری را مورد تائید و تاکید قرار دادند و از مسئولان اجرایی خواستار تحقق اهداف مقام معظم رهبری و نظام در تمام ابعاد شدند.

در بخشی از این قطعنامه با ابراز تأسف از واقعه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری، با خانواده‌های داغدار این حادثه غمبار اظهار همدردی شده و همچنین از اینکه عده‌ای از موضوع، موج سواری دروغین دارند انتقاد و آن را محکوم کردند.

در این قطعنامه از جانفشانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، فداکاری و رشادت‌های چهل ساله سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون سازندگی، صیانت از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حمایت شده است.

این راهپیمایی امروز در بیش از ۶۰ نقطه از استان یزد برگزار شد.


راهپیمایی حمایت از صلابت نظام در «دارالارشاد اردبیل» برگزار شد

راهپیمایی گسترده اهالی استان اردبیل در شهرها و بخش‌های مختلف و با حضور اقشار مردم اعم از پیر و جوان و دانش آموز و دانشجو و … همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد. در این راهپیمایی شرکت کنندگان ضمن حمایت از اقتدار نظام اسلامی و سپاه پاسداران، با خانواده‌های جان باختگان سانحه هوایی اظهار همدردی کردند.

این راهپیمایی در شهرستان اردبیل نیز از مسیر مصلای امام خمینی (ره) تا میدان شریعتی برگزار شد.


راهپیمایی حمایت در سپاه در آذربایجان غربی برگزار شد

مردم انقلابی آذربایجان غربی در ۱۷ شهرستان و ۴۲ شهر استان در راهپیمایی سراسری حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و با صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی طاغوت، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه‌توز کشور شرکت کردند.

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «الله اکبر» ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی این مرز و بوم اعلام داشتند و به دنیا نشان دادند که راه مقاومت ادامه دارد.


تصاویری از راهپیمایی امروز در استان‌ها

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.