امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱/۶ تعداد بازدید: ۱۵۶
print

سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مناطق سیل‌زده‌ی استان گلستان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح روز اول فروردین ۹۸ برای بازدید به مناطق سیل‌زده‌ی استان گلستان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح روز اول فروردین ۹۸ برای بازدید به مناطق سیل‌زده استان گلستان سفر کرد. وی در بدو ورود به استان گلستان با شرکت در جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران اظهار کرد: اهمیت استان گلستان چندین دلیل و جهت دارد که در حال حاضر مجال گفتگوی مفصل در این موضوع نیست زیرا هنوز در بحران هستیم اما شرایط مناسب به زودی تأمین می‌شود؛ هچنین به همه‌ی خادمان ملت که در این برهه‌ی حساس خالصانه به کمک مردم شتافتند خسته نباشید می‌گویم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: مردم در اعتکاف‌ها دنبال این بودند که به سیل‌زدگان کمک کنند و این دغدغه‌ی مردم کشور است، اگرچه رسانه ملی نخواست بنا به دلایلی این حادثه را انعکاس دهد، اما این زمان، انعکاس درد و آلام مردم ضروری است، باید با همدلی، مردم پشت این موضوع قرار بگیرند و این نوع حوادث رسانه‌ای شوند. وضعیت امروز هم آینه کارهای انجام نشده است، اما زحماتی که کشیده می‌شود ستودنی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در پایان سخنان خود اذعان داشت: همه‌ی تجهیزات و نیروی انسانی سازمان تبلیغات در اختیار ملت ایران به‌خصوص مردم آسیب دیده است و در پی‌گیری موضوعات با حاکمیت، هیچ کوتاهی نخواهم کرد.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.