امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۱۵ تعداد بازدید: ۷۸
print

ضرورت تشکیل شورای هسته ای برای اقدام متقابل نقض برجام

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اقدام متقابل ایران نسبت به نقض برجام از سوی آمریکا، گفت: چگونگی اقدام متقابل در برابر نقض برجام در قانون مشخص شده و برای این کار باید شورای هسته ای تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه همایش ملی سبک زندگی در جمع خبرنگاران درباره اقدام متقابل دولت و مجلس نسبت به نقض برجام از سوی آمریکائی ها گفت: باید توجه کرد در شرایطی که نقض و اهمال کاری انجام می شود، دولت چه اقداماتی را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: در برجام و قانون مجلس آمده است که در این شرایط چه اقداماتی را انجام دهیم که این مباحث در بند ۳ و به خصوص در بند ۷ از لحاظ تقنیمی مشخص شده است.

رئیس مجلس عنوان کرد: پیش از این، این امر را روشن و مشخص کرده ایم، باید شورای هسته ای تشکیل شود تا بر این اساس مشخص شود مسیر کار توسط آمریکائی ها چگونه انجام شده و از نظر شکایت و اقدامات متقابل عمل مناسبی انجام شود که در روزهای آینده این اقدام انجام می شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.