امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ تعداد بازدید: ۱۲۴
print

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه تبیین شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باعث تداوم حرکت انقلاب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن گرامیداشت روز شهدا با تاکید بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باعث تداوم حرکت انقلاب می‌شود چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هرگاه با توطئه دشمنان روبه‌رو بوده ایم همواره شهادت و شهادت طلبی تنها راهی بوده که توانسته است امنیت امروز ما را تضمین کند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز امانت‌دار شهیدان است، افزود: شهدا برای به ثمر نشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را تقدیم کردند، لذا امروز عموم ملت فهیم و شهیدپرور ایران باید قدردان آن‌ها باشیم و بدانیم هر روز متعلق به شهدا است و راه آن‌ها تداوم دارد.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه تصریح کرد: بی شک کار شهدای انقلاب در طول تاریخ بی نظیر است چراکه آنها با آرمان های بلند خود برای امنیت امروز ما به شهادت رسیدند و امروز باید این اهداف بیش از پیش در جامعه تبیین و مطرح شوند و چراغ راه شهیدان را که تلاش و ازخودگذشتگی برای حفظ نظام است را برافروخته نگه‌داریم.

وی در پایان بزرگداشت مقام شهدا را اصالت بخشیدن به آن آرمان های مقدس برشمرد و رسالت مردم و مسئولین را در قبال شهدا بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت به نحو شایسته در جامعه جاری و ساری شود و همچون شهدای والامقام همواره مطیع امر ولایت فقیه باشیم، به انقلاب عشق بورزیم، به فضائل انقلاب دلدادگی داشته باشیم و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری، امام خامنه­ ای(مدظله العالی) حافظ ارزش­ های والای انقلاب باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.