امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۷/۸ تعداد بازدید: ۹۳
print

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمریکا به دنبال تحمیل فشار روانی و اقتصادی در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، نصر الله لطفی ظهر شنبه در همایش فعالان برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال ایجاد فشار روانی و اقتصادی بر جامعه است، بیان کرد: آمریکا امید و اعتماد به نفس جامعه را هدف قرار داده است.

وی بیان کرد: آمریکا می خواهد روحیه امید و اعتماد به نفس را از جامعه بگیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: آمریکا با ایجاد جنگ نرم به دنبل جدایی مردم از حاکمیت است.

وی اظهار داشت: آمریکا به این نتیجه رسیده است که نمی تواند از طریق جنگ به ایران ضربه بزند و هم اکنون وارد جنگ نرم شده است.

وحدت و همدلی در جامعه زمینه ساز شکست دشمن است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بیان دستاورد های انقلاب اسلامی در جامعه ضروری است، بیان کرد: دشمن از طریق شبکه های مختلف به دنبال خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی و دستاورد های آن است.

وی با اشاره به اینکه تبیین دستاورد های انقلاب الامی در جامعه موجب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود، بیان کرد:  وحدت و همدلی در جامعه زمینه ساز شکست دشمن است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در جامعه فرهنگ سازی کرد و بسیاری از پیشرفت های امروز کشور مرهون انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد:  در حال حاضر در جنگ با نظام سلطه هستیم و این نبرد به مراتب پیچیده تر از جنگ تحمیلی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: باید با تمام توان و حفظ وحدت در مسیر حل مشکلات جامعه از جمله بیکاری حرکت کنیم و در این مسیر لباس رزم بپوشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.