امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۱۸ تعداد بازدید: ۲۵
print

 معاون سخنگوی دومای روسیه دیدار پوتین و ترامپ گام اول برای مبارزه با تروریسم است

معاون سخنگوی دومای روسیه گفت دیدار رؤسای جمهور آمریکا و روسیه گام مهمی برای حل بحران روسیه و اوکراین و مبارزه با تروریسم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی «پتر تولستوی» معاون سخنگوی دومای روسیه از توافقات مهم صورت گرفته در دیدار «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه و «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.

تولستوی گفت: همانگونه که «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، پیش از این گفته بود در این دیدار قرار شد یک کارگروه ویژه با حضور نمایندگانی از روسیه و آمریکا برای حل بحران اوکراین تشکیل شود و آنها در چارچوب توافق مینسک هماهنگی های لازم برای این اقدام را انجام دهند.

وی افزود که این مسئله بسیار حائز اهمیت است که دو رئیس جمهور به منافع مشترک دو کشور توجه دارند و به حل مسئله اوکراین با توجه به توافق مینسک و همچنین حل بحران سوریه می پردازند.

این سیاستمدار روس معتقد است که این دیدار اولین گام در راستای حل بحران سوریه و اوکراین و مبارزه با تروریسم است، و می توان به حل این مسائل در آینده امیدوار بود. 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.