امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ تعداد بازدید: ۶۷
print

 مویدی در پاسخ به مهر مافیای مواد مخدر در کشور تابلو ندارد شکایت از بیمه سلامت

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مافیای مواد مخدر در کشور تابلو ندارد و ما به خوبی برخورد کرده ایم اما گردش مالی مواد مخدر نه تنها در ایران بلکه در جهان زیاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مویدی عصر دوشنبه در نشست خبری آخرین وضعیت و عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: از ابتدای امسال تا به امروز ۶۲۰ تن مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه ۱۴ درصد افزایش داشته و ۷۵ درصد کشفیات در مرزها و ۶۵ درصد منبع اطلاعاتی داشته است.

وی ادامه داد: بیمه معتادین در برنامه است و ۷۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد و در تمامی استانها باید اجرایی شود اما شاهد تعلل بیمه سلامت هستیم.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص حوزه دانش آموزان نیز گفت: در استان فارس تلاش باید بیشتر باشد حتی یک مورد هم جای نگرانی دارد.

مویدی در پاسخ به سوالات خبرنگار مهر، در خصوص حضور چهره های بزرگ توزیع مواد مخدر در کشور نیز گفت: مافیا تابلو ندارد و همه جا هست اما اینکه به طور مشخص بگوییم مافیای مواد مخدر در ایران هست چنین نیست و به خوبی برخورد شده است.

وی در خصوص گردش مالی مواد مخدر در کشور نیز افزود: مطالعه ای انجام شده و به زودی اعلام می شود و در بخش گردش مالی نیز رقم بالایی است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به نوع مصرف مواد مخدر نیز گفت: ۵۰ درصد مواد مصرفی مربوط به تریاک و سپس مخدر گل و شیشه است.

مویدی یادآور شد: وضعیت سن اعتیاد حدود ۲۲ سال به بالا است و سن ۱۵ ساله را تائید نمی کنم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.