امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ تعداد بازدید: ۶۰
print

 یک منبع روس مطرح کرد لزوم دعوت مشترک ایران، روسیه و ترکیه از شرکت کنندگانِ نشست آستانه

یک منبع آگاه در واکنش به اظهارات چاوش اوغلو گفت: هرگونه بیانیه ای در خصوص نشست آستانه باید توسط سه کشور روسیه، ایران و ترکیه که متضمن آتش بس کنونی در سوریه هستند، به طور مشترک صادر گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرگزاری ریانوستی روسیه در واکنش به اظهارات «مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه گفت که هنوز شکل گیری چارچوب مذاکرات آستانه به اتمام نرسیده و مذاکرات در این خصوص ادامه دارد.

این منبع آگاه در ادامه تأکید کرد: مذاکرات پیرامون چارچوب نشست آستانه هنوز کامل نشده است؛ لذا ارائه بیانیه ای درباره شرکت کنندگان در نشست مذکور نامناسب به نظر می رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: هرگونه بیانیه ای در این خصوص باید توسط سه کشور روسیه، ایران و ترکیه که تضمین کننده آتش بس کنونی در سوریه هستند، به طور مشترک صادر گردد.

لازم به ذکر است، «مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرده بود که روسیه و ترکیه از آمریکا برای شرکت در گفتگوهای آستانه دعوت به عمل آورده اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.