امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۶/۹ تعداد بازدید: ۱۰۵
print

اعزام ۳۰۰ مبلغ ویژه دهه کرامت به مناطق مختلف لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروزولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بیش از ۳۰۰ مبلغ و مبلغه  به مناطق مختلف لرستان اعزام می شوند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج معارف دینی است، افزود: مبلغان اعزامی باید به تقویت معارف اسلامی و تبیین آن بین نسل جوان توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با تأکید بر ایجاد پیوند عمیق بین جوانان و اهل بیت (ع) تصریح کرد:گسترش برنامه های فرهنگی در جامعه فرصت مناسبی برای تقویت باورهای دینی جوانان است.
حجت‌الاسلام غلامی اظهارداشت: مبلغان افزون بر ترویج فرهنگ اعتقادی، دینی واسلامی بین آحاد جامعه، آنان را با مناقب خاندان اهل بیت عصمت و طهارت از جمله فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) آشنا می‌کنند.
وی افزود: به همت اداره تبلیغات اسلامی لرستان مسابقات گوناگون فرهنگی مذهبی نیز با حضور مبلغان، در این ایام برگزار می‌شود و هدایایی نیز برای برگزیدگان در نظر گرفته خواهد شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.