امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۸/۷ تعداد بازدید: ۳۸۰
print

اعزام ۳۵مبلغ دینی در ایام دهه اول ماه محرم درشهرستان سراب دوره چگنی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت منصوری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد،با اعلام این خبر گفت:به مناسبت فرارسیدن ایام محرم ۳۵مبلغ دینی به شهرستان سراب دوره چگنی وروستاهای تابعه این شهرستان اعزام شدند.

وی هدف از این اعزام در ایام محرم را اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات سخنرانی و معرفت افزایی، مرثیه خوانی، عزاداری، احکام، عقاید، معارف دینی، جلسات قرآن، زیارت عاشورا و دعا عنوان کرد.

وی افزود: ماه محرم یاد آور دلاوریهای حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش است.و دلیل اینکه امام حسین (ع) از شهرش مدینه بیرون رفت و در کربلا به شهادت رسید این بود که می خواست به مردم ما اعلام کند که حاکم جامعه اسلامی نباید ظالم باشد و مرتکب هر گناهی شود.
وی اظهار داشت: امام حسین و یارانش برای سلامت و بقاء دین جان خویش را در راه خدا فداکردند و جوانان ما و حتی دانش آموزان برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه ها رفتند و به مقاومت علیه دشمنان این مرز و بوم پرداختند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.