امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۶ تعداد بازدید: ۴۲۰
print

برگزاری آیین تودیع ومعارفه روئسای پیشین وجدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله

آیین تودیع ومعارفه روئسای پیشین وجدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان  آیین تودیع ومعارفه روئسای پیشین وجدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله برگزار شد 

در این مراسم که در سالن طلیعه اداره آموزش وپرورش شهرستان سلسله وبا حضور مدیرکل محترم ومعاونت محترم فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان  امام جمعه محترم و مسئولین سایر نهادهای فرهنگی شهرستان سلسله برگزار شدحجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی لرستان درسخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: سازمان تبلیغات اسلامی  ریشه در انقلاب داشته و از برکات انقلاب محسوب می‌شود.
وی افزود: با تمام ادارات در تعامل کامل بسر می‌بریم و  با تمام قوت به وظیفه خود که همانا تلاش در راستای توسعه وترویج فرهنگ دینی،آموزه های اسلامی ومعارف قرآن مجید است عمل می‌کنیم.
مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی لرستان اعزام واستقرار مبلغین  در مناسبت های ملی ومذهبی را از جمله کارهای مهم  و باارزش سازمان تبلیغات اسلامی برشمردو از مشارکت مردم دراین امر خطیر تقدیرو تشکر نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی در پایان با تشکر از خدمات فرهنگی تبلیغی حجج اسلام شاهیوندی و موسوی روئسای ادارات تبلیغات اسلامی سلسله ودلفان ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای این دو مسئول محترم از توجه مردم به امر دین و استقبالشان از ارزش‌ها قدردانی و ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در اربتاط با روحانیت و حوزه علمیه است ومردم با ارادت به حوزه دین، مأموریت‌های سازمان را در طول سال انجام می‌دهند و در این مسیر ائمه جمعه محور وحدت هستند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.