امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۷/۱۹ تعداد بازدید: ۲۹۱
print

برگزاری مراسم تجلیل از پیرغلامان در لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی وآموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت:
تقویت محتوای برنامه‌ هیئات مذهبی، راه نفوذ بزه‌های اجتماعی را مسدود خواهد کرد.

وی خدمت کردن زیر بیرق و پرچم ائمه اطهار (ع) را افتخاری دنیوی و اخروی دانست و افزود: این افتخار تنها نصیب بندگان خوب و خالص خدا می‌‌شود.

وی برگزاری مستمر ویژه برنامه‌هایی با هدف تجلیل و قدردانی ازپیرغلامان و خادمان اهلبیت(ع)،را از جمله اهداف مهم دست اندرکان و تلاشگران فرهنگی در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی دانست و اظهارداشت: باور داریم این برنامه مایه برکت وثمربخشی اقدامات سازمان خواهد شد.

وی به اهمیت تجلیل و تکریم ازپیرغلامان حضرت سید الشهدا (ع) اشاره و اظهار داشت: این اقدام می‌تواند در ارتقای هویت دینی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر جوان موثر باشد.

حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: این مراسم با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی در دهه محرم در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزارخواهد شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.