امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۵/۱۳ تعداد بازدید: ۲۳۸
print

برگزاری نماز با شکوه عید فطر در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام منصوری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  خرم آباد،با اعلام این خبرگفت: نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور گسترده مردم در محل مصلی الغدیر این شهرستان برگزارشد.

وی با اشاره به برکات بسیار ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نماز باشکوه عید سعید همزمان با سراسر کشورسه شنبه ساعت ۷/۳۰ با حضور حداکثری مردم متدین شهرستان خرم آباد برگزاربا شکوه خاصی برگزار شد.

حجت‌الاسلام منصوری به حضور گسترده ی مردم اشاره کرد و ادامه داد: علاوه برمصلی الغدیر درکلیه مساجد شهری و روستایی نماز عید سعید فطر با حضور مردم مؤمن برگزار شد.

وی اظهار داشت:در این روز روزه داران که یک ماه در ضیافت خدا بسر برده اند در مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر شرکت کرده و پذیرش طاعات و عبادات را از خداوند متعال خواستار شده و زکات فطریه خود را ادا کردند.

وی تصریح کرد: بندگان چشم امید به خداوند بسته اند و از خطا های خود در این روز (عید سعید فطر ) از خداوند بلند مرتبه طلب استغفار می‌کنند و حاجت های خود را از باری تعالی خواستارند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.