امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۵/۱۳ تعداد بازدید: ۲۴۳
print

برگزاری نماز عید فطر با حضور روحانیون مستقر در روستاهای خرم آباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام منصوری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  خرم آباد،با اعلام این خبرگفت: نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور خیل زیاد جمعیت زنان و مردان مؤمن و متدین درروستاهای  این شهرستان به امامت روحانیون مستقر برگزار شد.

وی افزود:با برنامه ریزی به عمل آمده نماز عید سعید فطر با حضور روحانیان و مبلغان در اغلب مساجد شهری و روستایی این شهرستان با طراوت خاصی برگزار شد.

وی اظهار داشت: با توجه به آداب و رسوم خاص عید سعید فطر در این شهرستان، قشرهای مختلف مردم به همین مناسبت به دیدار علما، بزرگان و سادات رفته و عید سعید فطر را به آنها و همدیگر تبریک گفته و با حضور در گلزارهای شهدا، نسبت به شهیدان و گذشتگان خود با قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

وی ادامه داد: عید فطر یکى از دو عید بزرگ در اسلام است که درباره آن احادیث و روایات بیشمار وارد شده است. مسلمانان روزه دار که ماه رمضان را با روزه دارى گذرانده و از خوردن و آشامیدن و بسیارى از کارهاى دیگر امتناع ورزیده اند اکنون پس از گذشت ماه رمضان، در این روز خجسته و مبارک پاداش خود را از خداوند مى‏طلبند، اجر و پاداشى که خود خداوند به آنان وعده داده است.

وی تصریح کرد: نماز عید سعید فطر پیام وحدت مسلمانان جهان در مقابل دشمنان کینه‌ توز اسلام و مسلمین است و بر این اساس همواره تاکید شده است که نماز عید فطر برپا شود.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.