امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۱/۷ تعداد بازدید: ۶۰۸
print

درک اهمیت ارتباطات، از مهم‌ترین عوامل پیشرفت موسسات قرآنی

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان درک اهمیت ارتباطات را، از مهم‌ترین عوامل پیشرفت موسسات قرآنی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان،با حضور درانتخابات هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان، گفت: هدف ما بسط و گسترش فعالیت‌های قرآنی است چراکه این فعالیت‌ها خستگی را در پی ندارد و در این راستا نیازمند بازرسی‌هایی نیز هستیم.
وی افزود: سرمایه عظیمی دست مردم است و ما باید تلاش کنیم ظرفیت‌های خوب استان لرستان را به کشور معرفی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که فعالیت دولت در بحث حمایتی است، بیان کرد:  کار به دست مردم و تشکل‌ها است و اگر کار را به دست دولت بدهیم محدود است و آن‌گونه که آحاد مردم در مسایل دینی و مذهبی وارد می‌شوند دولت نمی‌تواند، عمل کند.
مهدوی عنوان کرد: ما نیز نمی‌خواهیم قرآن و اهل‌بیت(ع) مردم دولتی شود چراکه دولت ناظر است و لازم است با این همه شبهات و مشکلات که امروز هست نظارتی بر همه مؤسسات شود تا به انحراف کشیده نشوند و بتوانیم فضای سالمی را برای کار نگه داریم و بازرس‌ها نیز در این زمینه فعال شوند و همه این‌ها دست به دست هم دهند تا به فعالیت‌های قرآنی بپردازند.

وی اظهار داشت:درک اهمیت ارتباطات، از مهم‌ترین عوامل پیشرفت موسسات قرآنی در دنیای امروز هیچ نهاد و سازمانی نیست که از اهمیت ارتباطات غافل باشد. موسسات قرآنی مردم نهاد به جهت فعالیت مردمی خود با استفاده از ظرفیت‌های عظیم ارتباطی می‌توانند گام‌های موثرتری برای رشد فعالیت‌های قرآنی کشور بردارند.

وی با بیان این‌که اتحادیه لرستان جز اتحادیه‌های برتر کشور است، تصریح کرد: در ایام دهه فجر بنا است فعالیت‌های استان‌ها در شبکه قرآن پخش شود که ۱۳ بهمن نوبت لرستان است که انشالله بتواند در این برنامه لرستان را به کشور معرفی کنند تا نشان دهیم  مردم قرآن دوست در باب فعالیت‌های دینی و مذهبی  حرفی برای گفتن دارند.
مدیرکل تبلیعات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: این فعالیت‌هایی که موج ایجاد می‌کند در این جهت است تا خانواده‌ها را برای فرستادن فرزندان به مؤسسات قرآنی تشویق کند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.