امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۹/۲۶ تعداد بازدید: ۳۱۷
print

فعالیت ۱۰۰۰ هیئات مذهبی در دهه آخر صفر ۱۴۳۶ هجری قمری در لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: ماه محرم و صفر فرصت مناسبی است برای انتقال پیام عاشوراست و در این خصوص باید عوامل هیئات مذهبی از فلسفه غدیر این پیام را شروع و با مظلومیت محرم آن را ترویج دهند.

 وی تصریح کرد:هیئات مذهبی در لرستان با همکاری و هماهنگی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای تابعه نسبت به برگزاری مراسمات مختلف به‌ویژه دهه آخرصفر واربعین حسینی فعالیت خواهند کرد.

 وی با بیان این‌که هیئت‌های مذهبی نقش بسزایی در حفظ اندیشه‌ها و ترویج و تعمیق فرهنگ دینی در جامعه اسلامی برعهده دارند،افزود:نقش هیئات مذهبی چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن، همواره مورد توجه بوده وتاکنون نیز گام‌های مؤثری در حوزه فرهنگی برداشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تقویت باورهای دینی جوانان، محافظت و انتقال صحیح پیام‌های نهضت عاشورا به نسل‌های بعدی را ازوظایف سنگین هیئت‌های مذهبی دانست واظهارداشت: خاستگاه مقابله با آسیب‌های اجتماعی،تفکرات خرافی و انحرافات، هیئات مذهبی بود به‌طوری‌که رسالت آن‌ها در جبهه جنگ نرم خطیر است.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.