امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۸/۷ تعداد بازدید: ۲۴۶
print

فعالیت ۲۰مبلغ دینی درایام محرم در شهر زاغه شهرستان خرم آباد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت منصوری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد،با اعلام این خبر گفت:بافرارسیدن ماه محرم ۲۰مبلغ دینی درایام محرم در شهرو روستاهای شهرزاغه شهرستان خرم آباد فعالیت های دینی خودرا اغازنموده اند.

 وی افزود:تبیین احکام الهی و معارف دینی وظیفه مبلغین و علمای دین است و روحانیون باید در عرصه تبلیغ دین و انقلاب با اخلاق حسنه و چهره باز و گشاده رویی به استقبال مردم و جوانان بروند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورا در مقابل جنگ نرم، برترین سلاح ممکن در دست مسلمانان است، اظهار داشت: این مبلغین؛ اعزامی ازمبلغین بومی وغیر بومی  می باشند که به اقامه نماز جماعت وتبیین قیام سالارشهیدان و واقعه عاشورا و نیز تبلیغ و ارشاد و رفع شبهات دینی مردم می پردازند.

وی تصریح کرد: امروز جوانان ذائقه آنان تغییر کرده باید برای ذائقه های نو و جدید برنامه دینی و اسلامی داشته باشیم و در این راستا محرم ماه قیام یکی از آن موضوعات مهم است که باید هدف از قیام با شیوه امروزی تبیین شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.