امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ تعداد بازدید: ۲۶۶
print

لزوم موضع گیری در برابر هتک حرمت به مقدسات مسلمانان

به گزارش روابط عمومی اداره‎کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان هتک حرمت به پیامبر(ص) و مقدسات اسلامی را در راستای منحرف ساختن جریان بیداری اسلامی دانست و گفت: هتک حرمت به مقدسات مسلمانان با پشتیبانی آمریکا و در رأس آن رژیم صهیونیستی انجام شده‌است و موضع گیری جدی جهان اسلام در این رابطه اهمیت ویژه‌ای دارد و از ضروریات است.

وی افزود: علمای دینی و روشنفکران جهان اسلام و مراکز حوزوی باید بیش از گذشته نسبت به اقدامات خصمانه دشمنان در هتک حرمت مقدسات اسلام روشنگری داشته باشند.

وی اظهار داشت: برخی ازسران غرب از خطر اسلام گرایی در غرب بیم ناک شده و برای جلوگیری از رشد اسلام گرایی به چاره اندیشی افتاده‌ و پنداشته اند که می توانند با بهره‌گیری از رسانه‌ها و غول‌های تبلیغاتی که در اختیار دارند با ارائه تصویری  از اسلام از جذابیت و در نتیجه از گسترش روز افزون اسلام در مغرب زمین بکاهند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود؛ همانند ایجاد تفرقه بین مسلمانان، جلوگیری از گسترش اسلام و برداشتن مانعی به نام دین از سر راه خود، به توهین و اهانت به مقدسات اسلامی روی آورده‌­اند لذا حفظ وحدت، آشنایی عمیق با فرهنگ اسلامی خود، زدودن خرافات از چهره‌ی دین و استفاده از ابزارهای گوناگون برای معرفی دین اسلام از راهکارهای مهم دفاع در برابر هجوم دشمنان به‌شمارمی‌آید.

حجت‌الاسلام مهدوی درپایان سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی با تحلیل روشن در مقابل این دسیسه شوم  ایستادگی و روشنگری خواهد کرد و اطمینان داریم، این تحولات هرچند به خاطر اقدامات ارتجاعی ‌است به زودی با وحدت و بیداری اسلامی امت مسلمان به تسلط ملت‌ها بر سرنوشت خویش منجر خواهد شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.