امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۸/۷ تعداد بازدید: ۲۷۱
print

نسل امروز و آینده هنوز تشنه فضیلت و عدالت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت منصوری،  سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد،ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم،گفت: نسل امروز و آینده هنوز تشنه فضیلت و عدالت  امام حسین (ع)است.

وی تأکید کرد: امام حسین (ع) به همراه ۷۲ تن از یاران باوفایش حماسه‌ای خلق کرد که حتی با یادآوری و زنده نگه داشتن آن می‌توان به عظمت این نهضت حسینی پی برد و برای حرکت ها و مبارزات ظلم‌ستیزانه بعدی، در طول تاریخ پس از امام(ع) و یارانش الگویی جاودانه ماند.

وی به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اشاره و تصریح کرد:حضرت محمد(ص) مى‏فرماید: کربلا پاک ترین بقعه روى زمین و از نظر احترام بزرگترین بقعه‏ها است والحق که کربلا از بساط هاى بهشت است.

وی افزود: در مکتب شیعه، شخصیت و زیارت امام حسین(ع) از موقعیت ویژه ای برخوردار است و روایات بسیاری در مورد آن حضرت ذکر شده است.

وی با اشاره به اهمیت مراسم عزاداری وسوگواری محرم، گفت: نباید اجازه داد بدعتها و خرافات مورد نظر دشمنان اسلام، این مراسم اصیل دینی را تحت تاثیر قرار دهد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.