امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۸/۷ تعداد بازدید: ۳۱۱
print

نقش هیئت‌های مذهبی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مورد توجه قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان با حضور در مراسم بدرقه کاروان زیارتی مشهد ویژه پیر غلامان اباعبدالله‎الحسین(ع) لرستان که در فرودگاه خرم‌آباد برگزارشد،با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»گفت:این نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی نشان‌دهنده وجود مشکلات اقتصادی و فرهنگی در جامعه است که عزم ملی ومدیریت جهادی نیز راهکار آن هستند.

وی از مدیریت جهادی به‌عنوان مدیریت کردن با قصد قربت الهی یاد و افزود: اقتصاد به منزله ستون فقرات یک جامعه محسوب می‌شود و اگراقتصاد نتواند روی پای خود بایستد آن جامعه نمی‌تواند حرکت کند و اگر جامعه حرکت نکند توسعه‌ای صورت نمی‌گیرد.

بازوند در ادامه با اشاره به فعالیت ۲۵۰۰ شبکه ماهواره‌ای به‌منظور کم‌رنگ کردن ارزش‌ها در جامعه، وظیفه مداحان در مقابله با این تهاجم نرم دشمن را بسیارمهم دانست و اظهارداشت: شاید تنها کسانی‌ که می‌توانند جلوی هجمه‌های دشمن به حوزه فرهنگ را بگیرند اعضای هیئات مذهبی هستند.

وی در پایان سخنان خود از تلاش و اهتمام مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان درمدیریت فضای فرهنگی و تعامل سازنده با دیگر نهادها تقدیر و تشکر کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.