امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۶/۹ تعداد بازدید: ۱۱۴
print

گرامیداشت دهه کرامت، تکریم مقام امامت و ولایت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت گفت: یکی از عالی‌ترین نمونه‎های عبادت و بندگی خدا از خاندان ولایت و امامت، کریمه اهل بیت فاطمه معصومه سلام الله علیها است.

وی افزود: گرامیداشت دهه کرامت، تکریم مقام امامت و ولایت است، البته دهه کرامت، خاسته از عشق و علاقه ما به اهل بیت (ع) شکل گرفته است، بنابراین تکریم جایگاه ولایت به اندازه‌ای اهمیت دارد که خود اهل بیت (ع) نیز نسبت به این مقام، نگاه ویژه‌ای دارند.

وی اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی  مناسب برای آگاهی از سیره ائمه معصومین (ع) به‌ویژه حضرت معصومه (س)، امام رضا(ع) است، تبعیت از سیره ائمه (ع) و فراگیری آموزه‌های دینی آنها تضمین کننده سعادت آدمی است.

وی این دهه را فرصتی برای تبیین بیشتر موضوع امامت و ولایت خواند و افزود: تمام برنامه های دهه کرامت باید محتوا محور باشد، به طوری که زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزایش معرفت و بینش مردم به مقام ولایت شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.