امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۹/۲۶ تعداد بازدید: ۲۳۸
print

گفتمان حوزوی چالش های فضای مجازی در حوزه کمالیه خرم اباد برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این گفتمان مومن نسب پیرامون چالش ها و آسیبهای فضای مجازی و نرم افزار های تلفن همراه مطالبی را عنوان کرد و گفت: دشمن تمامی تلاش خود را برای ضربه زدن به اسلام و جمهوری اسلامی ایران در این فضا کرده است از جمله طراحی بازیهایی که گویای این مطلب است، بنابراین نیاز به فرهنگ سازی و استفاده از برنامه های مناسب در این زمینه لازم و ضروری است.

  وی افزود: ترس و بیم از تخریب مبانی اخلاقی و اجتماعی و نداشتن امنیت روانی و فرهنگی ناشی از هجوم اطلاعات آلوده و مخرب از طریق اینترنت و فضاهای مجازی واکنشی منطقی است، زیرا هر جامعه ای چارچو های اطلاعاتی خاص خود را دارد.

 وی اظهارداشت: اعتیاد مجازی،گسترش روابط ناسالم، شکستن قبح مسائل و حریم های خانوادگی و رواج دوستی و ازدواج های اینترنتی، ایجاد شبهه در عقاید افراد؛ ایجاد سردرگمی در نوجوانان و جوانان وکم رنگ شدن ارزشهای دینی را از جمله خطرات فیس بوک و شبکه های اجتماعی برشمرد.

گفتنی است،در پایان این گفتمان به سئوالات مخاطبین پاسخ داده شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.