امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۲/۶ تعداد بازدید: ۳۰۵
print

آماده باش مساجد حسینیه ها ، خانه های عالم، خانه های قرآنی و کانونهای فرهنگی برای بهره برداری از سیل زدگان احتمالی

معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از آماده باش مساجد، حسینیه ها ، خانه های عالم، خانه های قرآنی و کانونهای فرهنگی،هیئات مذهبی، انجمن های اسلامی و کانون مداحان برای  بهره برداری از سیل زدگان احتمالی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات  اسلامی حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار واحد روابط عمومی استان، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان براساس رسالت دینی خود با هماهنگ کردن تمامی مجامع وابسته به خود و هماهنگی با آموزش و پرورش و مراکز دیگر آمادگی کامل را برای مقابله با سیل را دارا هستند. .

وی افزود: مساجد، مصلا ها، حسینیه ها و تکایا آماده استقرار مردم آسیب دیده از سیل احتمالی  و همچنان آماده باش برای استقرار مردم در پی بارش های پیش رو هستند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی تبلیغی، مدارس علوم و معارف اسلامی (صدرا) هم آماده خدمت رسانی به مردم و هم وطنان هستند، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای خدمت رسانی سریع و مطلوب به مردم در معرض آسیب صورت گرفته است و مبلغان و فعالان دینی و فرهنگی همدوش سایر نهادهای خدمات رسان در آماده باش کامل به سر می برند.

وی تاکید کرد: در حال حاضرهیچ مشکلی در سطح استان گزارش نشده اما این تمهیداتی که اندیشیده شده برای این هست که هم استانی های عزیزمان چنانچه با مشکلی روبرو شدند از نظر روحی و روانی ضربه ای نبینند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:قطعا این هشدارها باعث شده ما آمادگی بالایی داشه باشیم و خوشبختانه استانهای معین هم اعلام آمادگی کرده اند همانند گروه های جهادی که در حال حاضر در اداره تبلیغات شهرستان پلدختر حضور دارند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.