امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۲۸ تعداد بازدید: ۷۴
print

آمادگی 120 هیئت مذهبی شاخص برای برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) در لرستان

معاون فرهنگی،پژوهشی و اموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از آمادگی 120 هیئت مذهبی شاخص برای برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) دراین استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی، فرهنگی،پژوهشی و اموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: هیئات مذهبی و کانون مداحان مراسم عزاداری را با هماهنگی این اداره کل در سالروزشهادت امام جعفرصادق(ع)، با حضور سخنوران برجسته و مداحان در سراسر استان برگزار می‌کنند.

وی افزود: اعزام مبلغ به مساجد، نصب بنر و پلاکارد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جلسات هماهنگی، از مهمترین برنامه‌هایی است که به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در مساجد و هیئات مذهبی و مراسم دسته ­روی هیئات مذهبی همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) از دیگر برنامه ­های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت آن حضرت بود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.