امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۰/۶ تعداد بازدید: ۱۰۰
print

اجرای برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند اتقلاب اسلامی در استان لرستان با عنوان «فجر فاطمی»

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند اتقلاب اسلامی سال جاری با عنوان «فجر فاطمی» در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تأکید بر اهمیت برنامه ریزی جهت اجرای کیفی و مطلوب برنامه ها و فعالیت های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند اتقلاب اسلامی در این استان، گفت: با توجه به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و خنثی‌کردن تو طعه‌های دشمنان، کمیته‌های تخصصی مختلفی از جمله کمیته تشکل‌های دینی و مردمی، قرآنی، اطلاع‌رسانی و... در اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت زیرمجموعه‌های این کمیته ها در استان لرستان، تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های ایام دهه فجر امسال با سال قبل، همزمانی این ایام مبارک با ایام فاطمیه است که در این راستا نیز برنامه‌های فرهنگی مذهبی با موضوع ایام فاطمیه و با عنوان «فجر فاطمی» برگزار خواهند شد.

حجت‌الاسلام مهدوی امین، افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برگرفته از آموزه‌های دینی اهل بیت علیهم السلام و قیام امام حسین علیه السلام است بنابراین تبلیغ دستاوردهای نظام هیچ منافاتی با برنامه‌های ایام فاطمیه ندارد.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و به خصوص آموزه‌های حضرت فاطمه سلام الله علیها، تصریح کرد: ما باید با الگوگیری از زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها و بهره گیری برای دفاع از حریم امامت، ولایت فقیه و حکومت اسلامی استفاده کنیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.