امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۳/۵ تعداد بازدید: ۱۲۹
print

اجرای ۵۸ برنامه پیشگیری از اعتیاد در مساجد لرستان

کارشناس برنامه ریزی فرهنگی مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای ۵۸ برنامه پیشگیری از اعتیاد در مساجد این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،توحید زارع منش،کارشناس برنامه ریزی فرهنگی مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: با توجه به تفاهم نامه تبلیغات اسلامی، وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر به منظور اجرای سیاستهای کلی در طرح تحول و مقابله با اسیبهای اجتماعی و لزوم تداوم برنامه اموزشی پیشگیری ازاعتیاد در مساجد، این اداره کل اجرای ۵۸ برنامه اموزشی پیشگیری از اعتیاد را در ۵۸مسجد در دستور کار خود قرارداده است.

وی افزود: اجرای دوره های آموزشی با هدف بهره گیری از ظرفیت شبکه تبلیغی و مساجد در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، در مقابل تهدید های دشمن و به اعتیاد کشاندن نسل جوان، تخریب باورها و نهاد خانواده و تروج سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

زارع منش خاطر نشان کرد: از اساتید توانمند با هدف توانایی جذب مخاطب و مشارکت بخشیدن گروه های هدف به‌ ویژه جوانان و نوجوانان از سوی این اداره کل برای اجرای دوره، دعوت به عمل آمده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.