امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ تعداد بازدید: ۳۰۹
print

اجرای 500 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجردر لرستان

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای 500 برنامه فرهنگی قرآنی ویژه دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: دهه فجر انقلاب ازرشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه فجر باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد.

وی برگزاری گفتمان‌های دینی مدارس،حوزوی و دانشگاهی با موضوعیت انقلاب اسلامی،برگزاری شب‌های انقلاب اسلامی در مساجد
با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌ها، دیدارفعالان فرهنگی و تشکل‌های دینی با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه استان، غبارروبی مزار شهدای انقلاب اسلامی،برگزاری محافل انس با قران و برگزاری همایش های مختلف را از جمله برنامه های اجرا شده در دهه فجر اعلام کرد.

وی با تأکید بر ایجاد فضای شاد و نشاط آور بیان کرد: ما باید سعی کنیم که این شور و شعف و تقویت روحیه امید در دهه فجر را در طول سال تعمیم دهیم و بتوانیم فضای شادی را در استان ایجاد کنیم.

وی ضمن تاکید بر حضور و مشارکت همه دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه های دهه فجر اظهارداشت: ‌موازی کاری و انجام برنامه های متفرقه باعث کاهش تاثیرگذاری برنامه ها و عدم بهره مندی عموم مردم از فعالیت ها و خدمات می‌شود و لازم است همه امکانات و ظرفیت ها در کنار هم قرار گیرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.