امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۹/۱۱ تعداد بازدید: ۱۵۱
print

اعزام ۳۰۰ مبلّغ و مبلّغه، ویژه هفته وحدت به مناطق مختلف لرستان

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت ۳۰۰ مبلّغ و مبلّغه بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به‌مناسبت هفته بسیج و وحدت، ۳۰۰ مبّلغ و مبلّغه بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان لرستان اعزام‌ شدند و با حضور در مساجد، اماکن مذهبی و محافل عمومی به بیان دستاوردهای بسیج و ترویج فرهنگ تقریبی پرداختند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان به تجلیل از برگزیدگان و حمایت از تفکر بسیجی و ارائه آن به جامعه اسلامی پرداخت و عنوان کرد: به‌وسیله ارائه تفکر بسیجی در جامعه می‌توانیم بهترین سرباز برای ولایت، نظام و اهل‌بیت(ع) باشیم.

وی با بیان این‌که امروز به‌وسیله تفکر بسیجی است که محبوبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهانی شده است، تصریح کرد: بسیج آیینه تمام‌نمای ارزش‌های دینی در جامعه است و امروز بسیج از هیچ قدرت دنیوی و مادی هراس ندارد بنابراین باید با ارائه تفکر بسیجی به نوجوانان و جوانان راه، هدف، مقصد و مقصود بسیج را یادآور شویم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.