امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۷ تعداد بازدید: ۱۴۰
print

اعزام 320 مبلغ و مبلغه ویژه عید مبعث با مناطق مختلف لرستان

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام 320 مبلغ و مبلغه ویژه عید مبعث با مناطق مختلف این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: :320مبلغان لرستانی در دو بخش خواهران و برادران برای بیان معارف دین اسلام وآموزه های اخلاقی به مساجد، خانه‌های عالم و محافل مذهبی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) مایه خیر و رحمت برای تمام انسان هاست، افزود: مبلغان تلاش می‌کنند تا اخلاق ناب محمدی و سبک و سیره اهل بیت(ع) را در بین جامعه تبلیغ کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) نعمتی بی نظیر برای بشریت است، تصریح کرد: باید با قدردانی ازاین نعمت عظیم الهی تلاش کنیم معارف ناب محمدی در جامعه و سبک زندگی افراد جاری و نهادینه شود.

وی پیامبر ختمی مرتبت را مظهر نوع دوستی و نمونه کاملی از ارزش های الهی و انسانی دانست و خاطر نشان کرد:امروزبیش از هر زمان دیگری نیاز است معارف محمدی(ص) در مقابله با جنگ نرم دشمن وگروههای معاند اسلام به کارگرفته شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات
تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۲/۱۶
 عاطفه زیتی

عالی بود امیدوارم مردم شریف وشهید پرور استان لرستان با الگو گرفتن از فرهنگ ناب محمدی به دستور العملهای دینی خود عمل کنن


 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.