امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۴/۲۴ تعداد بازدید: ۳۶۱
print

انتخابات کانون مداحان استان لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از آمادگی کامل این اداره کل جهت برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره کل از برگزاری انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان این استان خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی مداحان به سه گروه شاخص، پیرغلام و مداحان مستمر تقسیم بندی می‌شوند که طبق هماهنگی های انجام شده این انتخابات ویژه مداحان مستمر استان انجام ‌خواهد شد.

وی ضمن تشریح شرایط و قوانین ثبت نام کاندیداها در انتخابات کانون مداحان افزود: التزام عملی به اسلام و ولی فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سوء سابقه کیفری، رعایت شئونات اسلامی، اخلاقی و دارای حسن شهرت، عدم وابستگی به جریانات منحرف فکری، توانایی جسمی و فرصت کافی جهت حضور در جلسات، حداقل سه سال سکونت در شهر حوزه انتخابیه، حداقل سن ۲۵ و حداکثر سن ۶۵ سال و متأهل بودن از شروط ۹ گانه ثبت نام در این انتخابات است.

حجت‌الاسلام قدرتی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان مستمر استان لرستان اظهار داشت: طبق زمان بندی اعلام شده این انتخابات روز جمعه مورخ سوم مردادماه سال جاری در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان برگزار و نتایج آن نیز تا دو روز پس از انتخابات اعلام خواهد شد.

وی در پایان با ذکر این مطلب که پیش بینی می‌شود انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان با توجه به حضور صاحب‌نظران و مداحان مطرح کشوری با تغییرات گسترده‌ای همراه باشد از تشکیل شورای اندیشه‌ورز مداحی متشکل از مداحان برجسته استان خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با انجام این تغییرات و انتخاب افراد کاردان و مجرب شاهد توسعه و پیشرفت حوزه مداحی در استان باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.