امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ تعداد بازدید: ۴۰۷
print

برگزاری جشنواره «وبلاگ نویسی» به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در لرستان

حجت‌الاسلام مهدوی از برگزاری اولین جشنواره وبلاگ نویسی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد گفت: این جشنواره فرصتی برای ظهور استعدادهای رسانه ای است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیانات خود اذعان کرده اند که فضای مجازی به اندازه انقلاب اهمیت دارد، تصریح کرد: در راستای اجرای فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اقدام به برگزاری جشواره وبلاگ نویسی کرد.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره ها باید جایگاه و وظیفه سرباز ولایت در فضای مجازی مشخص و تبیین شود، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس سربازان ولایت رفتند و با همه موجودیت خود از کشور دفاع کردند، امروز نیز باید با شناخت فضای مجازی و فعالیت مستمر و آنلاین نقش خود را در حفظ انقلاب و معرفی آرمان ها و ارزش های آن به خوبی انجام دهند.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه از برگزاری اولین جشنواره وبلاگ نویسی در بهمن‌ماه سال جاری و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره فرصتی ارزشمند برای هنرنمایی و ظهور استعدادهای رسانه‌ای در بخش‌ها و رشته‌های مختلف، خصوصا در راستای تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان به رویکردهای این جشنواره اشاره و عنوان کرد: بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین رسالت انقلابی رسانه‌ها در فضای مجازی با محور عملیاتی شدن مطالبات به حق مقام معظم رهبری، مقایسه شاخصه‌های اسلام ناب محمدی در تقابل با اسلام آمریکایی و تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی با موضوع افتخار به گذشته و امید به آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند برای شرکت در این جشنواره حداکثر ۱ اثر ارسال کند. شرکت‌کنندگان می توانند اثر خود را به‌صورت حضوری به واحد روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان واقع در شهرستان خرم آباد، بلوار شوری، جنب مصلای الغدیر و یا از طریق تلفن های ۳۹_ ۳۳۲۴۰۰۳۷ ارائه کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات مسابقه به کانال این اداره کل در پیام رسان سروش به آدرس idol_ir@ مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان با بیان اینکه این جشنواره با موضوع فجر فاطمی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، به همت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و با همکاری حوزه رسانه این اداره کل برگزار می‌شود، تصریح کرد: اینگونه جشنواره ها نباید ما را قانع کند که در مسیر تلاشمان در این حوزه احساس رضایت کنیم بلکه باید تلاشمان را افزایش دهیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.