امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۱۷ تعداد بازدید: ۱۷۶
print

برگزاری جشنواره فجر قرآنی در لرستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره فجر قرآنی با محتوای سوره فجر در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس آموزه های ناب قرانی و با هدف پیاده سازی تفکر انبیا و تشکیل حکومت مردمی بر پایه آموزه های قرآن است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش معارف نورانی قرآن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با توجه به آموزه‌های دینی قرآن و معارف بلند آن به وجود آمده و لذا جا دارد دستگاه های فرهنگی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع قرآنی برای ترویج معارف نورانی قرآن داشته باشند.

حجت‌الاسلام مهدوی، دهه فجر فرصت مناسبی است برای برپایی محافل قرآنی (تفسیر حفظ و قرائت )برگزاری جشنواره های مختلف قرآنی و فرهنگی در سنین مختلف،برگزاری مسابقات قرآنی، اهداء قرآن،دیدار با فعالین و پیشکسوتان قرآنی،تجلیل از فعالین حوزه قرآن،قدردانی و دیدار با خانواده های شهدای قرآنی و دیگر موارد مربوط به این حوزه است.

وی افزود: این اداره کل با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی های بعمل آمده برگزاری جشنواره فجر قرانی با محتوای سوره فجر برای دوره های اول،دوم وسوم ابتدایی حفظ سوره فجر و نقاشی خورشید،برای دوره های چهارم،پنجم و ششم ابتدایی حفظ سوره فجر و ترتیل و نقاشی شب و برای دوره های متوسطه اول حفظ سوره فجر و ترجمه و نقاشی فرعون،متوسطه دوم حفظ سوره فجر و تفسیر (قای قرائتی ) و نقاشی اکرام ایتام را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: برای مراکز دانشگاهی و حوزوی حفظ سوره فجر و قرائت تحقیق و تفسیر و مقاله با مضمون سوره فجر و هم خوانی سوره فجر ( گروه سه نفره ) همراه با نقاشی بهشت در نظر گرفته شده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.