امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۹/۲۳ تعداد بازدید: ۸۶
print

برگزاری دوره های آموزشی محور برنامه های لرستان در شش ماهه دوم سال جاری

حجت‌الاسلام مهدوی، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در شش ماهه دوم سال جاری محور برنامه های سازمانی خود را آموزش اقشار تاثیرگذار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایکنای این استان با اعلام این خبر، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در شش ماهه دوم سال جاری محور برنامه های سازمانی خود را آموزش اقشار تاثیرگذار خاصه روحانیون مستقر قرار داده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی تبیین رویکرد جدیدسازمان تبلیغات اسلامی، آشنایی و استفاده صحیح از رسانه های نوین، راه های پرداختن به مسائل اجتماعی در کنار برنامه های فرهنگی و تبلیغی و آشنایی با سطح بندی جدید روحانیون مستقر است.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه در خصوص سطح بندی جدید روحانیون مستقر تصریح کرد: سازمان تبلیغات طرحی را در دست انجام دارد که در آن روحانیون مستقر با توجه به توانمندی، سابقه فعالیت و ظرفیت محل تبلیغ به امام روستا، هادی و سفیر سطح بندی می شوند.

وی در پایان با اشاره به تداوم برگزاری دوره های آموزشی تا پایان سال جاری، اظهار داشت: در این دوره ها همسران روحانیون مستقر نیز به‌عنوان همیاران تبلیغ تحت آموزش قرار می گیرند تا در راه انجام رسالت تبلیغی هسران خود(روحانیون مستقر) همراه و همیار آنان باشند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.