امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ تعداد بازدید: ۱۰۵
print

برگزاری مراسم تلاوت قرآن کریم در مساجد لرستان به یاد جان باختگان سانحه هواپیمایی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری مراسم تلاوت قرآن کریم و فاتحه خوانی جهت تسلای خاطر بازماندگان سانحه هواپیمای اوکراین در مساجد این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره کل ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده شب گذشته مراسم تلاوت قرآن کریم و فاتحه خوانی به یاد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و تسلای خاطر بازماندگان در مساجد سراسر استان لرستان برگزار شد.

وی افزود: جان باختن تعدادی از هموطنانمان در این سانحه هوایی مصیبت بزرگی است که همه ملت ایران را غرق در ماتم و اندوه کرد و البته خبر دخیل بودن اشتباه انسانی، آن هم توسط یکی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طول ۴۱ سال گذشته شجاعانه و با ایثارگری و شهادت‌طلبی همواره حافظ امنیت این مرز و بوم بوده و هستند مصیبت این سانحه را چندین برابر کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان با اشاره به شرایط حال حاضر کشور و منطقه، از حماسه آفرینی نیروهای سپاه در راستای آغاز انتقام سخت و سیلی محکم آنان به آمریکای خبیث تقدیر و تأکید کرد: امروز آمریکا که در جنگ سخت سیلی محکمی خورده است سعی دارد تا با جنگ نرم وحدت و اقتدار ملت غیور ایران را تحت تأثیر قرار داده و از ادامه انتقام سخت که خروج آنها از منطقه است را از ذهن و افکار عمومی محو کند، بنابراین همه آحاد ملت ایران، خصوصا نیروهای انقلابی باید با پشتیبانی و اطاعت از ولایت فقیه نقشه‌های شوم دشمنان را یک بار دیگر نقش بر آب کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.