امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۱/۴ تعداد بازدید: ۱۵۱
print

برگزاری همایش طلایه داران فاطمی در استان لرستان

به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی همایش بزرگ طلایه داران فاطمی در دو نوبت صبح و عصر در حسینیه ثارالله شهرستان خرم آباد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اهمیت انسجام برنامه های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب، گفت: در راستای هماهنگی هر چه بیشتر برنامه های ویژه این ایام با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سپاه پاسداران، هیئت رزمندگان، قرارگاه فرهنگی صاحب الامر، بسیج مداحان و جامعه ایمانی مشعر این استان همایش طلایه داران فاطمی در حسینیه ثارالله شهرستان خرم آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش روز جمعه هفته جاری در دو نوبت صبح و عصر با برنامه های مختلفی از جمله؛ سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در نوبت صبح که از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود شاهد حضور مادحین، شاعران و مدیران هیئات مذهبی از سر تاسر استان خواهیم بود و در نوبت عصر نیز که از ساعت ۱۴:۳۰ در همان مکان(حسینیه ثارالله) برگزار شود مبلغین شبکه تبلیغ استان حضور خواهند داشت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.