امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ تعداد بازدید: ۱۵۰
print

برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن دردهه فجر امسال در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن طی دهه فجر امسال در این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های فرهنگی و هنری با موضوع قرآن در دو مرحله شهرستانی و استانی از دیگر برنامه‌های این کمیته برای اجرا در دهه فجر است.

وی با اشاره به این‌که طی دهه فجر سال ۹۵، برنامه‌های متنوعی توسط کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان و با همکاری دستگاه‌های عضو برگزار می‌شود، گفت: یکی‌از این برنامه‌ها برگزاری یادواره ۴۰ شهید قرآنی استان با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان، در روز ۱۴ بهمن‌ماه بود که با شکوه خاصی برگزار شد.
وی با اشاره به این‌که بیش‌از ۱۰ محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های فرهنگی و هنری با موضوع قرآن در دو مرحله شهرستانی و استانی از دیگر برنامه‌های این کمیته برای اجرا در دهه فجر است.
مهدوی‌ با اشاره به اعزام مبلغین، مبلغات و سخنرانان به محافل و مجالس با موضوع «انقلاب اسلامی» و نقش قرآن کریم به‌عنوان کتاب انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های سالانه این کمیته و سازمان تبلیغات در این ایام است، عنوان کرد: در ایام‌الله دهه فجر ۹۵ نیز با حضور بیش‌از ۲۰۰ مبلغ بومی و غیربومی و با همکاری آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه استان، گفتمان‌های دینی با موضوع و عنوان «گفتمان انقلاب» در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: بنای کار ما بر این است که با همکاری و هماهنگی ائمه جماعات مساجد و کانون‌های فرهنگی و قرآنی مساجد بتوانیم برنامه‌هایی را در مساجد سطح استان برگزار کنیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.