امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۲۱ تعداد بازدید: ۷۶
print

برگزاری ۷ کار گاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد در لرستان

رئیس اداره برنامه ریزی و فن اوری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۷ کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه شبکه تبلیغ این استان در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،محمود خرم آبادی،رئیس اداره برنامه ریزی و فن اوری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت:با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و در راستای آگاه سازی مخاطبین سازمان تبلیغات اسلامی و تاثیر آن روی فرهنگ دینی جامعه ۷ کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه شبکه تبلیغ در استان لرستان در سال ۹۵ برگزار شد.

وی تصریح کرد: سبک زندگی ایرانی - اسلامی با حضور اساتید روحانی و آشنایی با معضلات مواد مخدر در نگاه روانشناسی و علل گرایش افراد به مواد مخدر از جنبه روانشناسی با حضور اساتید حوزه علوم اجتماعی و روانشناسی در این کارگاه ها مورد بحث قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: اجرای این کارگاهها بر اساس تفاهم نامه منعقده سازمان تبلیغات اسلامی کشور با ستاد مبارزه با مواد مخدر بوده است که سهم این استان ۷ کارگاه بوده که با موفقیت و با حضور گسترده گروههای هدف در شهرستانهای خرم اباد،دلفان،سلسله ،الیگودرز، پلدختر و دورود برگزار شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.