امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۴/۱۳ تعداد بازدید: ۲۱۵
print

تشکیل ۴۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در استان لرستان

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از تشکیل 40 پایگاه اوقات فراغت تابستانی دراین استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی،معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛ با اعلام این خبر گفت: به منظور غنی سازی طرح اوقات فراغت تابستانی ۴۰ پایگاه شامل۲۰ پایگاه هسته فرهنگی جوان و ۲۰ پایگاه بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان با شرکت بیش از ۲۰۰۰نفر در سطح استان تشکیل شده است.

وی افزود: از نظر محتوای پایگاه ها علاوه بر موضوعات و برنامه­های؛ احکام، قصص قرآنی، ورزشی،پرورشی، پاسداشت مناسبت ها، گفتمان های اندیشه جوان و دیدار با خانواده معظم شهداو ایثارگران(ویژه هسته های فرهنگی جوان)، اردوی یک روزه توجه به نیازها و مسائل خاص شهرستان و محله­های هدف و همچنین ظرفیت­ها و آسیب­های فضای مجازی، مورد اهتمام جدی قرار گرفته است.

این پایگاه ها در مساجد و کانون های فرهنگی تبلیغی تشکیل و در این راستا توجه خاصی به مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیر رسمی شده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.